systemkrav det der nu står på æskerne...
Fra : danni plougmann

Dato : 13-01-03 20:07

hvor tit kan man regne med de systemkrav der står på spilæskerne.
jeg synes nogen gange de virker total underdrevet det der står
betyder der der står på æskerne hvad minimum er for at i hele taget kunne
starte spillet, ikke nødvendigvis om man kan spille spillet i en acceptabelt
spilbar fps.

/danni plougmann

Fra : eli

Dato : 13-01-03 20:25

De passer som regel helt i skoven.

--
M.v.h
Dan

Fra : Ding-Dong

Dato : 13-01-03 21:45

eli skrev i en meddelelse
> De passer som regel helt i skoven.

Det er da fa'ens at man skal ta' i skoven for at få det til at køre
optimalt:c))

Ding-Dong

Fra : kennybear

Dato : 13-01-03 22:54

"Ding-Dong" skrev d. 13-01-03 21:45 dette indlæg :

> Det er da fa'ens at man skal ta' i skoven for at få det til at køre
> optimalt:c))

Ja skoven er så mørk og dunkel også frygtelig bit-fri

http://www.kandu.dk/

Fra : MCP_DK

Dato : 13-01-03 23:53

> [...]
> betyder der der står på æskerne hvad minimum er for at i hele
> taget kunne starte spillet, ikke nødvendigvis om man kan spille

min erfaring som teknisk supporter er at minimumskraven udelukkende
viser hvad der skal til for at afvikle spillet. Med minimumskrav kan
der ikke stilles krav til FPS, loadingtider, lag, etc.
Recommended requirements vil som regel sikre brugeren en acceptabel
spiloplevelse. Det er ikke sikkert at man har 475 FPS i 1600x1200 og
4xFSAA men spillet vil køre fint og kan nydes.

Desværre har mange brugere ikke rigtig forstået det og tror at bare
man opfylder processor kravet og ram kravet til et spil så kan det
nok køre fint.

Producenterne optimere jo selvfølgelig også koden så man kan skrive
så lave minimumskrav på boxen som muligt. Dette er desværre ikke
altid hensigsmæssigt.

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first
http://mcp.amok.dk

Fra : Esben

Dato : 14-01-03 11:24

"MCP_DK" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spiloplevelse. Det er ikke sikkert at man har 475 FPS i 1600x1200 og
> 4xFSAA men spillet vil køre fint og kan nydes.

Hvad kan man så overhovedet bruge disse minimumskrav til?

--
Esben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-01-03 13:22

Esben wrote:
> Hvad kan man så overhovedet bruge disse minimumskrav til?

{ * } og intet andet...

/Mikael

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-01-03 13:58

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> mumbled something in news:b00ono$kaqh4$1@ID-
120666.news.dfncis.de:

> Hvad kan man så overhovedet bruge disse minimumskrav til?

De kan fortælle dig at hvis du har en maskine der ligger under
minimumskravene kan du slet ikke starte spillet !

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?