Kan jeg flashe eller kun unlocke?
Fra : guessw

Dato : 13-01-03 18:57

Hej,

Jeg har nu købt nogle løs adaptersæt til 3510/6510/8310 som jeg kan sætte på
mit seriel og parallel kabel til at unlocke med.

Nu er mit spørgsmål så om jeg også kan flase med dette eller om jeg skal
have noget dyrt grej?

Peter F. Poulsen

Fra : Kent

Dato : 14-01-03 00:19

Efter hvad jeg har forstået så er der ikke noget software der duer til
flasherkabel endnu.
Så skal du den dyre vej ;o(
Men lad os håbe der kommer et program..

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 15-01-03 18:59

Hmm okay. Er der nogen der er helt sikker og/eller er der nogen der ved om
det senere lader sig gøre?
Peter F. Poulsen

Fra : Kent

Dato : 15-01-03 22:48

Syntes du skal tage det som et NEJ, men bare vær' opmærksom på software..

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 15-01-03 23:05

Okay,

Tak for hjælpen.