Hvordan er det på Lynetten pt...?
Fra : David A. D. Konrad

Dato : 12-01-03 23:32

Jeg påtænker at tage ud til Lynetten her tirsdag, medens det er tø...Har
nogle været derude for nylig? De to sidste gange har jeg fået havørred, og
det er dem jeg vil gå efter - inklusive torskene...

Fra : Lars Petersen

Dato : 13-01-03 14:20

> [...]
> det er dem jeg vil gå efter - inklusive torskene...
>
>  Hej! Jeg er selv en ivrig lystfisker og er derfor interesseret i hvor
Lynetten ligger henne?
Mvh! Søren Eriksen

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 13-01-03 14:56

"Lars Petersen" <petsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lynetten ligger henne?

Ude på Holmen, ved vindmøllerne kbh's havn...

Fra : Per Schilling

Dato : 13-01-03 18:00

> "Lars Petersen" <petsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> og

> Ude på Holmen, ved vindmøllerne kbh's havn...
>

>  Jeg fisker selv derude og har taget en del. Var der noget størrelse på
dem som du har fået derude. De største som jeg har fanget ørreder har ligget
på 44 cm

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 13-01-03 20:59

"Per Schilling" <tobago@mail.dk> skrev i en meddelelse

> dem som du har fået derude. De største som jeg har fanget ørreder har
ligget
> på 44 cm

Det lyder nogenlunde som dem, jeg også har fået, dvs regulære grønlændere.
Det er også fint med mig - blot der er nogle stykker af dem. Jeg har dog
talt med adskillige der har fanget større, eller "smidt" større, også samme
dag og samme sted som hvor jeg har befundet mig, og jeg har haft større fisk
end 45-50 cm efter min spinner - med lystfiskergaranti! ))

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 14-01-03 16:13

"David A. D. Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg påtænker at tage ud til Lynetten her tirsdag, medens det er tø...Har
> nogle været derude for nylig? De to sidste gange har jeg fået havørred, og
> det er dem jeg vil gå efter - inklusive torskene...

Jeg kan så fortælle, at det var temmelig koldt derude - vejret er jo ikke
dårligt, men vinden...Og at der ikke var skyggen af fisk - overhovedet! Én
af de trods alt sjældne nuldage ved lynetten