Sicilien
Fra : Magnus Harkjær

Dato : 12-01-03 23:21

Mit far er for nyligt flyttet til det nordlige Sicilien, ikke langt fra
Palermo. Huset ligger helt ud til kysten, og derfor har jeg overvejet noget
biggame fiskeri når jeg til sommer snupper nogle ugers ferie dernede! På
Google finder jeg mest italienske sider om bådene, men det ser da ud til det
kan gøres ret billigt! Hvis nogle af jer har erfaringer eller links til gode
sider om fiskeriet dernede, ville det være helt kanon. Jeg fandt godt nok en
dansk guide på google, som fortalte om rødtun der kan veje op til 300 kilo,
men ingen engelske sider om turbåde :(

MVH
Magnus

Fra : Jan Bachman

Dato : 13-01-03 08:58

> [...]
>dansk guide på google, som fortalte om rødtun der kan veje op til 300 kilo,

Lyder hygsomt

Jeg mener, at Cosa Nostra fisker en del med levende agn i
havneområderne. De binder vist en 100 kg cementklump om benene på dem.

/Jan

Fra : Mureren

Dato : 13-01-03 14:07

> Lyder hygsomt
>
> Jeg mener, at Cosa Nostra fisker en del med levende agn i
> havneområderne. De binder vist en 100 kg cementklump om benene på dem.

*LOOOL*

Mureren

Fra : Tom Kristensen

Dato : 13-01-03 20:34

"Magnus Harkjær" <Harky@clan3v.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> dansk guide på google, som fortalte om rødtun der kan veje op til 300

Du kan få delvis oversat de italienske tekster til engelsk
ved brug af nedenstående link
http://babelfish.altavista.com/

knæk og bræk

tom