fjernskrivebord i XP Pro.
Fra : Jørgensen

Dato : 12-01-03 18:50

Hej alle

Kan jeg bruge Fjernskrivebord fra XP Pro. hvis min computer som jeg skal
fjernstyre, ikke har ADSL men kun modem forbindelse ?
Eller skal jeg bare ringe til computeren via mit modem og så få forbindelse
?

Henrik

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-01-03 20:59

"Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> wrote in message
> [...]
> fjernstyre, ikke har ADSL men kun modem forbindelse ?
> Eller skal jeg bare ringe til computeren via mit modem og så få

Jeg har aldrig prøvet at ringe op til computeren direkte, men du kan jo bare
lade din maskine du skal fjernstyre ringe op til nettet (det er vist også
billigere i minut takst).
Men Remote Desktop over analog/ISDN er et mareridt - du skal ihvertfald have
en stor spand kaffe hvis du skal bruge det ret længe :)

/Dennis

Fra : Nicolai

Dato : 12-01-03 21:47

> Men Remote Desktop over analog/ISDN er et mareridt - du skal ihvertfald have
> en stor spand kaffe hvis du skal bruge det ret længe :)

Det er så helt hen i vejret. Jeg gør det ofte for at hjælpe 'moar' og det ruller uden probs. jeg har selv 2mbit.

Fra : Jens

Dato : 15-01-03 19:55

"Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjernstyre, ikke har ADSL men kun modem forbindelse ?
> Eller skal jeg bare ringe til computeren via mit modem og så få
Brug Radmin, den kan køre på en 28.8 modem forbindelse.

mvh Jens