Radio button
Fra : Ole Futtrup

Dato : 12-01-03 14:43

Jeg har på 1 side 4 radio buttons
fx:
vælg dit køn: mand (radio button)
kvinde (radio button)

Betaling ½ årlig (radio button)
1 år (radio button)

Jeg vil gerne sikre at man kun kan foretage et valg i hver gruppe, problemet
er dog lige nu at jeg kun kan foretage et valg i det hele
hvordan grupperer jeg dem så der kan foretages et valg i hver gruppe?

-Håber der er nogen der kan hjælpe

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 12-01-03 16:23

"Ole Futtrup" <ole@herbor.dk> wrote in message
> Jeg har på 1 side 4 radio buttons

> hvordan grupperer jeg dem så der kan foretages et valg i hver gruppe?
>
> -Håber der er nogen der kan hjælpe

D et styrer du via "name"

<input type="radio" name="knap1" value="">
<input type="radio" name="knap1" value="">
<input type="radio" name="knap2" value="">
<input type="radio" name="knap2" value="">

Dette giver dig 4 knapper med 2 muligheder for at krydse af.

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-

http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942
Destiny is not a matter of chance it is a matter of choice

Fra : Ole Futtrup

Dato : 12-01-03 17:02

> [...]
> http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942
> Destiny is not a matter of chance it is a matter of choice
<snip>

Christian U the man

Tak

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-01-03 16:57

Giv dem samme navn, så kan kun en være valgt.