MS Windows
briani 27239
q : vedr. CS, XP og piletasterne
Fra : *** J o h n n y [200~

Dato : 11-01-03 16:55

jeg har et kæmpe problem når jeg starter Game Voice og skal spille CS ...
går den meget langsomt frem når jeg skal bevæge mig og det er kun når GV er
startet op
- jeg bruger piletasterne til at styre med, og det ser ud til at GV
konflikter med dem. Hvis jeg sætter CS til bruge andre taster til at styre
med er der ingen problemer? Men jeg kan kun styre med piletasterne, og kan
ikke bruge andet

--

Johnny

Fra : Lars

Dato : 12-01-03 13:02

> med er der ingen problemer? Men jeg kan kun styre med piletasterne, og kan
> ikke bruge andet

lær at bruge de rigtige taster, W,A, S & D.
Det gør vi andre

Lars

---
Denne mail er virus fri.

Fra : *** J o h n n y [200~

Dato : 13-01-03 00:05

er der nu rigtige taster og forkerte taster ???

skal jeg så også gøre det med din KOne som de andre ????

johnny

Fra : Lars

Dato : 14-01-03 17:16

> skal jeg så også gøre det med din KOne som de andre ????

Den forstår jeg ikke lige, men jeg formoder at det er
en fornærmelse.

Lars

---
Denne mail er virus fri.

Fra : sls

Dato : 15-01-03 20:35

> Den forstår jeg ikke lige, men jeg formoder at det er
> en fornærmelse.

Du har jo selv lige fornærmet manden, han skrev jo at han ikke kunne bruge
andet en piletasterne, så skal du da ikke forslå ham WASD
Tror også at betyder at det er sagt for sjovt.

Mvh sls

Fra : *** J o h n n y [200~

Dato : 15-01-03 22:02

tak ... endelig en der fatter lidt