Organiseret rabat
Fra : Timo Jensen

Dato : 11-01-03 10:04

Er der nogen herinde der har erfaring med organiseret rabat?
Er det meget udbredt blandt firmaer, at deres kunder får rabatter ved andre
firmaer.

Er der mon nogen herinde der ville være interesseret i at tilbyde deres
produkter til +4000 velfunderede personer?
Send en mail, og fortæl hvad du kan tilbyde.
--
Timo Jensen

Fra : Jimmy

Dato : 11-01-03 10:06

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote in message

> Er der mon nogen herinde der ville være interesseret i at tilbyde deres
> produkter til +4 velfunderede personer?
> Send en mail, og fortæl hvad du kan tilbyde.

Brug dk.opslag til reklamer.

/Jimmy

Fra : Timo Jensen

Dato : 11-01-03 11:46

"Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse

> "Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote in message
>
> Brug dk.opslag til reklamer.
Det er næppe der man finder det jeg søger.

Timo

Fra : Jimmy

Dato : 11-01-03 12:49

> "Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse

> Det er næppe der man finder det jeg søger.

Det er underordnet.
Du misbruger newsgroups til gene for alle.

EOD
Jimmy

Fra : Timo Jensen

Dato : 11-01-03 15:14

> Det er underordnet.
> Du misbruger newsgroups til gene for alle.
Det er muligt jeg ikke har udtrykt mig klart nok.
Det beklager jeg.

Jeg søger stadig kontakt til folk virksomheder der kan tilbyde 4000
medlemmer en rabat på deres produkter. Og jeg hører stadig gerne fra
virksomheder der har erfaring med at give rabt. Har det øget deres omsætning
etc..
Er det meget udbredt at give rabatter?

Timo

Fra : Knud Berggreen

Dato : 11-01-03 21:37

On Sat, 11 Jan 2003 15:13:58 +0100, "Timo Jensen"
<procella@post(et).tele.dk> wrote:

>Jeg søger stadig kontakt til folk virksomheder der kan tilbyde 4000
>medlemmer en rabat på deres produkter.

Og det er der du begår fejlen. Du er nød til at dele din
posting op i ovenstående som hører til i
dk.marked.kommerciel og nedenstående som er et oplæg til
debat i dk.erhverv

/Knud

--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Timo Jensen

Dato : 12-01-03 02:09

"Knud Berggreen" <usenet@berggreen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du er nød til at dele din posting op i ovenstående som hører til i
> dk.marked.kommerciel og nedenstående som er et oplæg til
Ok. Undskylder og beklager.
Når du, Knud, mener det, så tror jeg på det.

Fra : Chevy Power

Dato : 12-01-03 12:23

> [...]
> deres

> Det er underordnet.
> Du misbruger newsgroups til gene for alle.

Er vi ikke ude i noget "insekt-lagengymnastik" her ?
--
Brian Sørup
fjern XXX fra min mailadresse

Fra : Lars Funck

Dato : 14-01-03 14:33

"Chevy Power" <camaropowerXXX454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er vi ikke ude i noget "insekt-lagengymnastik" her ?

Jo, og som det hyppigst er tilfældet, så er det brokken over folks opførsel
der fylder mest og er til størst gene :(

MVH

Funck

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 17-01-03 16:25

> Jo, og som det hyppigst er tilfældet, så er det brokken over folks
opførsel
> der fylder mest og er til størst gene :(

Er enig + kommentarerne til brokkerierne
(burde nok egentlig ikke have postet det, men måske det hjælper andre at
læse???)

Mvh
Martin J.