Vurdering ønskes vedr. E-Smith !
Fra : JN

Dato : 10-01-03 19:39

Vurdering ønskes vedr. E-Smith !

Jeg har en gammel oldsag af en 80486/66 med 48 mb ram og 3,2 gb harddisk.

Jeg har undersøgt ældre versioner af Linux samt Win95 og Win98, men for
stabilitetens og brugervenlighedens skyld ønsker jeg at forsøge mig med
E-Smith.

Jeg skal sandsynligvis ikke bruge hverken mailserver-delen eller MySQL.

Tror I, at der er bare en nogenlunde chance for at computeren kan trække
det?

mvh Jakob

Fra : Per

Dato : 10-01-03 19:44

Hej Jacob
"JN" <jakob@putandtake.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal sandsynligvis ikke bruge hverken mailserver-delen eller MySQL.
>
> Tror I, at der er bare en nogenlunde chance for at computeren kan trække

Hvis der er et CDrom drev i den, kan jeg ikke se nogle problemer i at det
skulle køre.

Måske en smule mere ram, ville nok gøre underværker på performance.

Per
www.oncd.dk
Nem og bekvem download.
www.kkom.dk

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 10-01-03 21:36

On Fri, 10 Jan 2003 19:43:38 +0100, "Per" <info@kkom.dk> wrote:

> [...]
>skulle køre.
>
>Måske en smule mere ram, ville nok gøre underværker på performance.

Tvivler lidt på at CPU'en kan trække det. Holdet bag E-Smith anbefaler minimum P75 som server i det
mindste konfiguration.
Flemming Jacobsen
Der har overvejet at tage en tur til USA.
For derefter at tage en tur tværs over.