Flash-bøger?
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 08-03-01 22:03

Harj

Har lige siddet og gennemgået den tutorial der er i Macromedia Flash, men...
syntes godt jeg vil lære lidt mere. Der er godt nok en masse sites som er
virkelig gode, men jeg vil frygtelig gerne have en bog. Spørgsmålet er bare
hvilken.. Det er fløjtende ligegyldigt om den er på dansk eller engelsk,
bare den er god

Mvh. Jacob

Fra : Capt´n Mauser

Dato : 09-03-01 11:35

Flash 5 bible ............

Fra : Lars Schram

Dato : 12-03-01 15:10

Hej Jacob

På dette link finder du nogle rigitige gode bøger jeg har selv nogle af dem
http://www.friendsofed.com