Åbene porte på zywall 1
Fra : Frank Jensen

Dato : 10-01-03 15:21

Jeg skal have åbenet port 80 og 443 for at kunne bruge Toldsystemet hos Told
& Skat.
Jeg har prøvet at ændre på opsætningen af routeren under SUA Server :
Start port 443
Slut port 443
Server IP address 192.168.1.38

Jeg kan udemærket få forbindelse til systemet, men jeg får det svar når jeg
vil godkende det jeg har lavet at der ikke kan oprettes forbindelse
til Told & Skat.

Netværket kører med DCHP.
Er der nogen der kan hjælpe mig videre med fejlfinding.
--

Frank Jensen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-01-03 16:06

Under menuen advarced også under firewall. og i undermenuen service, kan du
vælge om den skal blokere eller tillade div porte. hvis du ikke har
aktiveret denne service skulle alle porte være tilgængelige.

Hilsen Lars