Udløsning
Fra : Gunnar Hansen

Dato : 10-01-03 09:50

Hej i Gruppen

Man læser altid om for tidlig udløsning, men hvad det omvendte..........Jeg
er aldrig blevet suttet til en udløsning, men har ingen problemer med
udløsning når jeg ornanere.....Jeg kan også bolle i timevis og må, hvis jeg
vil komme, selv hjælpe til med ornani....

Er mand 43 år og har ingen problemer med stådreng.......

Kan man gøre noget for at forøge følingen i penis.......?

Fra : Kat

Dato : 10-01-03 13:57

"Gunnar Hansen" skrev:

> [...]
> udløsning når jeg ornanere.....Jeg kan også bolle i timevis og må,
hvis jeg
> vil komme, selv hjælpe til med ornani....

Sådan en kæreste havde jeg på et tidspunkt. Det var bare SÅ dejligt!!!
Vi bollede i timer og dagevis, inden han kom. Jeg havde masser af tid
til at følge med og få noget ud af det. Det generede ikke ham, at det
var sådan, for han nød også al den dejlige sex.
Så hvorfor vil du ændre på det?
--
Kat
---

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-01-03 00:28

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at følge med og få noget ud af det. Det generede ikke ham, at det
> var sådan, for han nød også al den dejlige sex.

Sådan har jeg det også, men problemet er nogle gange at stivelsen fortager
sig. Så har jeg desværre prøvet at hun sagde "var det alt?"....

Det er på en måde rart at man kan blive ved, men vil også gerne ramme
klimaks nogle gange, så det ikke kun er hende *S*

--
Niels

Fra : Kat

Dato : 11-01-03 09:38

"Niels Henriksen" skrev:

> Det er på en måde rart at man kan blive ved, men vil også gerne
ramme
> klimaks nogle gange, så det ikke kun er hende *S*

God pointe
Sjovt egnenligt, at der også er mænd der har et _kvindelignende_
problem.
Et problem som vi kvinder ofte skal høre for (ikke at kunne komme til
tiden), men når det er mænd med det problem, så er de guds gave til
kvinden..hmmm...
--
Kat
---

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-01-03 10:29

> [...]
> Et problem som vi kvinder ofte skal høre for (ikke at kunne komme til
> tiden), men når det er mænd med det problem, så er de guds gave til

Lige præcis, så jeg har lært mig selv at hun kommer i første række og nyder
hun det jeg gør ved hende, så har jeg det fint med det.

--
Niels

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-01-03 19:18

Kat wrote:

> [...]
> Et problem som vi kvinder ofte skal høre for (ikke at kunne komme til
> tiden), men når det er mænd med det problem, så er de guds gave til

Nahh du det er godt nok mange år siden men jeg er sgu løbet ind i kvinder
der ismpelthænd ikke ville have at jeg tog en spiller bagefter og var
temligt såret over at jeg ikke kunne komme - jeg kan huske min x ano 1985
havde det på den måde - men en gang der spurgte hun faktisk hvad hun kunne
gøre det var til en fest der var en stort sort schæfer nede i køkkente som
nogen fra Thy lejerene havde slæbt med og jeg sagde til hende hvis du lader
dig tage bag fra af den ¨så kan jeg nok komme i munde på dig - hun troede
jeg lavde pis med hende....
så det kan faktisk godt være et problem hvis man tager dte til sig som sådan
at man ikke kan komme sammen med en kvinde - da de ikke føler de slår til
formoder jeg , men det er jo ikke det ...
Mv
Bo M M

--
"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm

I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH
WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH
WE'LL NEVER SAY GOODBYE

Fra : Henning

Dato : 11-01-03 19:42

Kat wrote:

> [...]
> Et problem som vi kvinder ofte skal høre for (ikke at kunne komme til
> tiden), men når det er mænd med det problem, så er de guds gave til

Er vi i 2003 ikke kommet videre end de stereotypiske hak til
hinanden?*G*

Hvad vil du helst have, en partner der kommer i det øjeblik han trænger
ind i dig, eller en, der ikke kommer før du har fået din orgasme
Hvilken "gave" vil du helst have ?

Der hvor et par ikke ret tit er i stand til at opnå "det perfekte samvær"
hvor begge kommer i samme sekund, vil den ene jo altid skulle
klare sig med efterspillet

Jeg har haft en partner, der selv kunne bestemme om hun kom
på 5 minutter eller efter 3 timer, alt efter omstændighederne,
også en partner der ikke kunne få orgasme ( som heller aldrig
havde oplevet det) Det gav mig ingen problemer i hverken
det ene eller andet forhold, det første siger sig selv, det andet,
hun havde lyst til seksuelt samvær lige så tit som jeg, når hun
stod af, klarede jeg resten med hånden, til fælles glæde og
fornøjelse

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-01-03 19:21

Kat wrote:

> [...]
> til at følge med og få noget ud af det. Det generede ikke ham, at det
> var sådan, for han nød også al den dejlige sex.

ja nu kan jeg se han ikke har svaret men efter som jeg har dte på samme
måde - så er det på sæt og vis fedt nok at kunne blived ved 12½ time i
træk - men sagen er man KOMMER BARE ALRDRIG når man har det sådan hvis jeg
kommer og det er ikke tit så sker det i løbet af dte første minut ... og det
er sgu ireterene ikke at ku komme - når man nu kan i hånende - men det er
altså feder at fyre den af i skeden.... det er ligesom mere ... fuldendt en
langt mere tilfredstilles oplevelse
Mv
Bo MM

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 11-01-03 17:33

Gunnar Hansen wrote:

HI Gunnar
> [...]
> har ingen problemer med udløsning når jeg ornanere.....Jeg kan også
> bolle i timevis og må, hvis jeg vil komme, selv hjælpe til med

jeg har dte nøjagtigt lige sådan .... det er unægteligt pisse ireteren men
det jeg er kommet frem til er at sådan er det bare
jeg tror det bedste jeg har gjort mig selv i den anldning er bare ikke at
fokusere på også nyde ta være oppe i '*tropperne*
også tage en spiller bagefter ...... mit problem er lige som dit at jeg har
meget lidt følse i penis + jeg er sadist ud i næsten umulige
men samtidigt så har jeg haft svært ved at prøve at realisere endsige
forestillie mig at der var nogen der ikke ville løbe skrigen væk hvis de
hørte om hvad jeg tændte på - nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvad du
tænder på og kommer ved når du onnanere ?
men nu ha rskæbnene smilet venligt til mig og dronningen af mit hjerte
igenem det sidste 3½år - har en præferance der er lig min egen bare som
modtager
så jeg tror sgu det er der du skal sætte ind om de ting du tænder på kan
realiseres lovligt

> Er mand 43 år og har ingen problemer med stådreng.......
>
> Kan man gøre noget for at forøge følingen i penis.......?

jeg tror det ikke - resterne af min kondelom fjernede jeg med en kniv og
lukkede for blødningen med ild fra en leighter det gjore såmænd ikke en gang
ondt selv frysningen af den med kvælstoff ku jeg næsten ikke mærke

Mv
Bo MM