Siemens C45?!?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 09-01-03 19:45

Unlock af c45 mislykkes. Hvad gør jeg forkert?

Jeg har følgende:
Siemens originalt datakabel
Siemens Unlock V 5.1 by Nutzo

Hvordan skal proceduren være?
Jeg gør:
tilslutter datakabel til telefon
starter program.
vælger telefon
vælger unlock/change emei
derefter står der "Waiting to power on the phone"
jeg tænder telefonen og der siger " phone is not powered on"

Er der nogle specielle indstillinger der skal tages højde for?
Baud Rate? eller andre indstillinger?

Håber I kan hjælpe mig.
Hvis I har et andet program som I bruger, så vil jeg meget gerne modtage
det.

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-01-03 02:47

Hej Rasmus,

det skyldes nok at du bruger et forkert kabel.
Nutzo kan heller ikke åbne alle versioner.

Hvis du bor i nærheden af Århus kan jeg hjælpe dig.

mvh
Kasper Grevsen
www.unlock.dot.nu

Fra : oesterby

Dato : 10-01-03 09:35

Hej Rasmus
Jeg har selv åbnet 3 sprit nye C45 telefoner med software så godt nok
brugte jeg et uorginalt datakabel.
Tilslut en slukket telefon uden sim kort til kablet. Start software.
Vælg menu punktet unlock/IMI. Tryk på knappen Unlcok uden at angive en
IMI eller at trykke på knappen change IMI. Tryk kort på "tænd" knappen
på telefonen der ikke må tænde. Når proceduren er færdig tænder
software telefonen "helt".
På de to af telefoner virkede denne procedure første gang. På den sidste
lavede jeg første en upload af telefonens date og så prøvede jeg igen.
Hvorfor der ikke var hul igennem første gang ved jeg ikke.
mv. Torben
PS. Ellers findes jeg i Sønderborg

http://www.kandu.dk/