Licq problemer
Fra : Fido_linux

Dato : 09-01-03 17:47

Hej

Efter min harddisk blev fyldt, lavede LICQ en række problemer

Når jeg nu prøver at starte den, kommer den med flg felj:

17:23:46: [WRN] Licq: Ignoring stale lockfile (pid 1826)
17:23:46: [ERR] IniFile: Warning, failed to find key.
File = /home/fido/.licq/users.conf
Section = [users]
17:23:47: [ERR] IniFile: Fatal error, terminating program.

Jeg har prøvet at kigge i filen, der står ikke noget.
Jeg prøvede så at logge ind som en anden bruger, den kunne godt starte
licq op, men der står stadig ikke noget i filen....
Hvad skal jeg gøre ?

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 10-01-03 11:01

fido_linux@hotmail.com (Fido_linux) writes:

> Jeg har prøvet at kigge i filen, der står ikke noget.
> Jeg prøvede så at logge ind som en anden bruger, den kunne godt starte
> licq op, men der står stadig ikke noget i filen....
> Hvad skal jeg gøre ?

Måske er filen strøget sig en tur da disken blev fyldt, på min maskine
har den formatet ('[users]' skal med):

[users]
NumOfUsers = 6
User1 = UIN
User2 = UIN
User3 = UIN
User4 = UIN
User5 = UIN
User6 = UIN

Du kan finde dine kontakter i ~/.licq/users/ , måske er det bare at
oprette filen manuelt igen.

--
   Mvh Christoffer Olsen

*** Thank you, mr. president: