Dato viser Ingen i Outlook
Fra : Niels Henriksen

Dato : 09-01-03 14:43

Jeg har fået et lidt spøjst problem. Mine gamle mails i Sendt post har
pludselig fået "Ingen" som dato. hvad kan jeg gøre ved det?

--
Niels

Fra : Ivan Hansen

Dato : 09-01-03 22:03

Hvor gammele er de mails??

Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-01-03 09:24

"Ivan Hansen" <ivan@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor gammele er de mails??

De er fra 2000..... mne jeg har en anden maskine, hvor der er mails fra 1999
og der ser jeg datoen uden problemer.

--
Niels

Fra : Martin K. R.

Dato : 10-01-03 10:04

"Niels Henriksen" <spam@microsoft.com> wrote in message
> "Ivan Hansen" <ivan@lite.dk> skrev i en meddelelse
> >
> De er fra 2000..... mne jeg har en anden maskine, hvor der er mails fra
> [...]

Jeg får også 'ingen' som dato hvis jeg gemmer en mail fra Outlook i .msg
format og henter den ind i en anden Outlook (f.eks fra arbejdspladsens
Outlook til privatPC'ens Outlook). Hvis jeg blot forwarder mailen til
privaten er datoen korrekt (men så står jeg jo selv som afsender, hvilket er
temmeligt åndssvagt! - hører I efter, MS?)

Martin

Fra : pre

Dato : 10-01-03 13:54

Hvilken dato kunne du da tænke dig for et mail der ikke er afsendt, men
bare flyttet? Hele systemet bygger på det faktiske, det registreres kun
én gang - derfor kommer der ikke "rod" i systemet. Selv om du ville
betale en fagmand for at ændre det system ville du få svært ved at finde
en der vil.

© pre 2002

"Martin K. R." <mr@get2net.dk> skrev i en meddelelse
:
[...]
: > >
: > De er fra 2000..... mne jeg har en anden maskine, hvor der er mails
fra
: 1999
: > og der ser jeg datoen uden problemer.
: >
: > --
: > Niels
: >
:

Fra : Martin K. R.

Dato : 15-01-03 09:37

"pre" <skrivtil@gruppen.dk> wrote in message
> [...]
> én gang - derfor kommer der ikke "rod" i systemet. Selv om du ville
> betale en fagmand for at ændre det system ville du få svært ved at finde

Tilgiv mig, go'e herre, fordi jeg tænker som en bruger og ikke som SW
udvikler

Hvis Outlook kunne finde ud af at forwarde mails og samtidig bevare afsender
informationen (det kan f.eks. Eudora godt finde ud af), ville jeg slet ikke
have behov for at flytte mails manuelt!

Martin