IDoc + Delphi
Fra : Thor

Dato : 09-01-03 13:27

En af mine kunder ønsker at jeg skal kunne læse og skrive data i SAP/R3 -
IDoc format.
(det minder om EDIFACT formatet)
Er der nogen her, som har erfaring med det?

mvh Thomas Riedel, Logihouse

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 09-01-03 22:02

"Thor" <thr@image.danmark> skrev i en meddelelse
> En af mine kunder ønsker at jeg skal kunne læse og skrive
> data i SAP/R3 - IDoc format.
> (det minder om EDIFACT formatet)
> Er der nogen her, som har erfaring med det?

SAP's IDoc format er et in-house format (dvs. 'flade' filer). De
anvendes når man skal konvertere en EDIFACT-fil til noget der på
fornuftig vis kan læses ind i (eller ud af) et SAP-system (v.h.a. en
EDI-konverter).

Du burde kunne betragte den som en almindelig tekstfil, men du får behov
for noget ekstra kode i Delphi til at 'dekode' informationen.

Har du ikke beskrivelser af de IDoc's der skal bruges og evt.
testmeddelelser?

--
M.v.h.
Olav