Fjerne mærkelige koder i WORD XP ??
Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-01-03 12:15

Hej,

Jeg er komet til at trykke på et eller andet så der står en masse koder
omkring
min tekst.
Hvordan fjerner jeg dem igen?

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-03 12:20

"Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg er komet til at trykke på et eller andet så der står en masse koder
> [...]

Ctrl+A (for at markere det hele). Dermæst Alt+F9. Denne tastekombination
slår feltkode-visningen til og fra.

Var det løsningen på dit problem?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-01-03 13:52

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> wrote in message

> Ctrl+A (for at markere det hele). Dermæst Alt+F9. Denne tastekombination
> slår feltkode-visningen til og fra.
>
> Var det løsningen på dit problem?

Nej virker ikke
Hvad hedder feltkoder på engelsk? (det er en engelsk version jeg bruger)
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-03 14:10

> Nej virker ikke
> Hvad hedder feltkoder på engelsk? (det er en engelsk version jeg bruger)
> Thomas

Field codes.

Send evt. et eksempel de mærkelige koder du får.

Mvh
Anette Linnea

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-01-03 19:51

"Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej virker ikke
> Hvad hedder feltkoder på engelsk? (det er en engelsk version jeg bruger)
> Thomas

Er det ikke bare Vis/skjul knappen, som du har fået trykket på? På
værktøjslinjen Standard (den der er lige under menuen) har du i højre side
din rulleboks, hvor du kan ændre % str. på dokumentet. Lige til venstre for
denne boks, har du en knap med et mærkeligt tegn. Prøv at tryk på den. Den
slår koder til og fra.

Kurt

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-01-03 11:38

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> wrote in message

> [...]
for
> denne boks, har du en knap med et mærkeligt tegn. Prøv at tryk på den. Den

Joooooooo........

Mange tak til jer begge.

Thomas