Lave en form til en form?
Fra : Niels Præstegaard

Dato : 08-01-03 19:06

Hej med jer

Jeg sidder og spekulerer på om det er muligt at lave en form jeg kunne
placere på min egen side, som så kunne lave login'et i en anden form?

Gi'r det mening?

PFT

Niels Præstegaard

Fra : Niels Andersen

Dato : 09-01-03 13:44

Niels Præstegaard wrote in <avhp9a$at3$1@sunsite.dk>:
> Jeg sidder og spekulerer på om det er muligt at lave en form jeg kunne
> placere på min egen side, som så kunne lave login'et i en anden form?
>
> Gi'r det mening?

Måske. :)

Altså situationen er:
- Der er en fungerende login-form et eller andet sted.
- Du laver en form et anden sted.

SÅ vil du enten:
1) Udfylde din egen form, og så komme hen til den anden form, som så er
for-udfyldt
2) Udfylde din egen form, og så skal der ske det samme, som hvis du havde
brugt den "oprindelige" form.

1'eren kræver at du piller ved den side, som generer den oprindelige form.
2'eren kan sikkert godt lade sig gøre uden det store bøvl. Bare brug de
samme navne som i den oprindelige form, måske skal du bruge samme method.
Til sidst skal du bruge samme action, men vær opmærksom på at action nok er
relativ i den oprindelige form, og du skal så sikkert lave en absolut
(altså én der starter med "http://").

Vær også opmærksom på skjulte form-felter, og at teksten på submit-knappen
også kan have betydning.

--
Mvh.
Niels Andersen