globalt keypress event
Fra : mwn

Dato : 08-01-03 15:09

Hej kære usenet

Findes der en måde hvorpå man kan fange alle tastetryk på den aktive
form?

Hilsen Morten

Fra : Tim Sørensen

Dato : 08-01-03 16:17

"mwn" <mwn_SPAM@edb.dk> wrote
> Hej kære usenet

Kontroller lige dit ur :)

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : mwn

Dato : 09-01-03 07:54

On Wed, 8 Jan 2003 16:16:58 +0100, "Tim Sørensen"
<dondata@vip.cybercity.dk> wrote:

>"mwn" <mwn_SPAM@edb.dk> wrote
>
>Kontroller lige dit ur :)

OK!
test af ur

Fra : Steen Gellett

Dato : 09-01-03 17:27

mwn skriver:

> Hej kære usenet
>
> Findes der en måde hvorpå man kan fange alle tastetryk på den aktive
> form?
>
> Hilsen Morten

Jeps..........sæt KeyPreview til TRUE for Formen

Steen Gellett
Member of: DanishTeamRC5-64 Calculation - Team ID#:6635
Mailto:steen@gellett.net

Fra : mwn

Dato : 15-01-03 10:09

On Thu, 09 Jan 2003 17:27:28 +0100, Steen Gellett <steen@gellett.net>
wrote:

>mwn skriver:

>Jeps..........sæt KeyPreview til TRUE for Formen

Tak, nemt simpelt og genialt ligesom det plejer

Fra : jacob christensen

Dato : 16-01-03 09:29

nu sidder jeg lige og tænker

hvordan aflæser jeg så et tryk på feks. F10 ??

vh jacob

Fra : MKJ

Dato : 21-01-03 22:55

"jacob christensen" <jachris@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> nu sidder jeg lige og tænker
>
> hvordan aflæser jeg så et tryk på feks. F10 ??

Private Sub Form_KeyUp(KeyCode As Integer, Shift As Integer)
Form1.KeyPreview = True
Print KeyCode
End Sub

MKJ