/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Børn / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Børn
#NavnPoint
Nordsted1 7553
ans 5201
HelleBirg.. 3023
dova 2960
granner01 1261
jakjoe 1192
CLAN 1183
refi 1159
dkwM327 1100
10  jeb3 1067
Boop
Fra : Iben Holst


Dato : 08-01-03 11:46

Hej!

Der må da være nogle af jer kvinder herinde som kender og benytter
ammebluser fra mærket "Boop" - men er der så også nogle af jer som har købt
dem via postordre - forudbetaling - hos Moderjord Babykram ??
Og hvad er jeres erfaringer i så fald, med at handle hos dem ??

Iben



 
 
Bobber (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Bobber


Dato : 08-01-03 12:47

"Iben Holst" <ria@os.dk> skrev i en meddelelse
news:3e1c01eb$0$229$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej!
>
> Der må da være nogle af jer kvinder herinde som kender og benytter
> ammebluser fra mærket "Boop" - men er der så også nogle af jer som har
købt
> dem via postordre - forudbetaling - hos Moderjord Babykram ??
> Og hvad er jeres erfaringer i så fald, med at handle hos dem ??
>
> Iben
>
>
Hej

Jeg har købt, bestilt, betalt, rykket og modtaget en af deres ammebluser.
Min kone er meget tilfreds med blusen, både funktionen og kvaliteten.

Jeg foreslår at du bestiller, modtager ordrebekræftelse, betaler i banken,
meddeler via mail at nu har du betalt (det var her de i mit tilfælde var
lidt langsomme til at opdage betalingen), og så venter et par dage, på at
posten kommer med dit nye tøj.

Hilsen Bobber




Iben Holst (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Iben Holst


Dato : 09-01-03 08:41

Hej!

Du har rykket for den kan jeg forstå ?! Hvor lang tid måtte du gøre det før
den kom ??

Jeg HAR nemlig bestilt og betalt for 3 bluser før jul og er utrolig glad for
dem. De 2 af dem kom ret hurtigt (d. 20), men den 3. havde de glemt at sende
med og jeg har rykket for den lige siden både via mail og telefon!!!

Så jeg ville bare lige høre om der var andre med så kedelige erfaringer.
Hvis jeg ikke snart får den tilsendt, vil jeg jo til at gøre temmeligt meget
vrøvl over det og finde ud af om andre skal med på vognen. Jeg har været
meget tålmodig indtil nu og føler mig dybt åndsvag, at jeg kunne finde på at
stole på dem og betale så mange penge før jeg havde varen i hus.....

Iben



Iben Holst (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Iben Holst


Dato : 09-01-03 09:18


> Så jeg ville bare lige høre om der var andre med så kedelige erfaringer.
> Hvis jeg ikke snart får den tilsendt, vil jeg jo til at gøre temmeligt
meget
> vrøvl over det og finde ud af om andre skal med på vognen.

Det bliver vist ikke spor aktuelt alligevel !!

>Jeg har været meget tålmodig indtil nu og føler mig dybt åndsvag, at jeg
kunne finde >på at stole på dem og betale så mange penge før jeg havde varen
i hus.....

Hvis jeg allerede nu har spredt lidt usikkerhed om Moderjord Babykram, så
håber jeg meget, at jeg kan rette lidt op på det igen, ved at meddele, at
jeg lige nu har haft telefonisk kontakt med dem igen. De kan slet ikke
forstå den ikke er kommet frem - blev sendt een af de sidste dage i
december. Men de vil i dag sende en ny og sender uden beregning en kjole med
(jeg mener den koster 500 kr) pga fejlen. Og eftersom de egentlig kun var
skyld i at den ikke kom i første omgang - havde glemt den - og at fejlen nu
ligger hos Post Danmark, synes jeg det er ekstremt flot at de sender en
kompensation med!!

Iben



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste