hvem er indehaver af email adr
Fra : Nyk.M.Unlock

Dato : 08-01-03 00:12

er der nogen mulighed for at søge nogen steder efter subjekt
eller er det ikke reg nogen steder ..

når jeg tager egenskaber for emailen får jeg en masse tekst hvad skal jeg
evt bruge ..

jeg er tror det er forkert gruppe men kunne ikke finde på andre

--

www.tele-mobil.dk
**************UNLOCK*************

Fra : Leony

Dato : 08-01-03 12:15

"Nyk.M.Unlock" <tele-mobil@tele-mobil.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogen mulighed for at søge nogen steder efter subjekt
> eller er det ikke reg nogen steder ..

Der er en lille chance for at finde den på:
http://www.epost.dk/
(der findes et par sider mere med emails, kan ikke lige huske de andre).
Ulempen er at man selv skal tilmelde sig, derfor er det ikke et særligt
omfattende arkiv.
Hvis det er en spam-mail, så tror jeg lige så godt du kan opgive

> jeg er tror det er forkert gruppe men kunne ikke finde på andre

Det har ikke meget med browsere at gøre.
Måske news:dk.edb.internet

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-01-03 15:38

In article <3e1b6110$0$71634$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, tele-
mobil@tele-mobil.dk says...
> jeg er tror det er forkert gruppe men kunne ikke finde på andre

Har fundet en gruppe der hedder noget med 'mail'?

> --
>
> www.tele-mobil.dk
> og rep mobil tlf. 40402050./97710050
> *********NYKØBING MORS************

Og 7 linier for meget signatur, samt forkert signaturadskiller...

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen