The Sims og savegames
Fra : Per Nielsen

Dato : 07-01-03 20:51

Min pjuter har har ikke været særligt stabil de sidste 2-3 måneder. Det
betyder så at jeg ca. 2-3 gange om måneden (!!!) har været nødt til at
geninstallere. Min datter spiller The Sims. Det er så i orden med mig at
skulle installere The Sims, The Sims Livin' it up og The Sims on Holiday.
Men det er lidt ærgerligt for min datter at skulle starte forfra hver gang.
Er der nogen der ved helt præcist hvad man skal tage backup af, for at hun
har mulighed for at komme videre fra hvor hun var nået til? Very much
appreciated.

Fra : Dennis Kristensen

Dato : 07-01-03 23:57

vi er en ny klan der er begynt, vi spiller battlefield, og vi vil til at
spille cd også, hvis der er nogen der vil være med så skriv til mig, hvis
der er en der vil hjælpe mig med at lave en cd hjemme side så vil jeg være
glad, min icq: 179510547 msn: dennisebey@hotmail.com , jeg håber der er en
der vil hjælpe mig eller vil være med i min klan, i spillet battlefield er>
vi to leder en der står for lan angreb og mig som står for ludt angreb, hvis
det lyder til at være noget for dig så skriv til mig så vil jeg blive glad,
battlefielf klan hedder OPERATIONS PANTHER, eller hvis i har en ide hvordan
jeg kan ratte i vores battlefield klan hjemmeside er
www.OPERATIONS.webbyen.dk

Fra : en hjælper

Dato : 08-01-03 08:05

du skal tage kopi af alle userdata mapperne det er der huse og personer er
gemt hvis du har downloaded ting fra nettet er det også en god ide at tage
kopi af downloads mappen

Fra : Per Nielsen

Dato : 08-01-03 09:27

"en hjælper" <blabla@bla.bla> skrev i en meddelelse
> du skal tage kopi af alle userdata mapperne det er der huse og personer er
> gemt hvis du har downloaded ting fra nettet er det også en god ide at tage
> kopi af downloads mappen

Takker, det prøver jeg. Har du selv erfaring med at det virker? Der ligger
godt nok noget i Downloads mappen, men det er da ikke noget jeg eller min
datter har haft indflydelse på. Altså ikke noget vi aktivt har downloadet.
Just wondering.

Fra : Svend Emil

Dato : 08-01-03 18:39

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> datter har haft indflydelse på. Altså ikke noget vi aktivt har downloadet.

Havde engang selv Sims installeret (kunne være jeg skulle gøre det igen ?

Men, hvis du "roder" lidt i mappen, må du kunne finde noget der hedder
savegames, persons, profiles eller lign.
Hvis du ved hvad din datter har kaldt familien, og/eller medlemmer, kan du
prøve at søge på det, og se om det giver pote.

Svend

Fra : Henrik Hansen

Dato : 09-01-03 18:59

> [...]
> datter har haft indflydelse på. Altså ikke noget vi aktivt har downloadet.

Jeg har selv prøvet at flytte mine sims fra én computer til en anden. Som
der rigtigt står skrevet skal du bare kopiere alle User Data mapperne og
lægge dem ind i den nye installation. Jeg kopierede ikke downloads mappen
med, og hvis du ikke selv har downloadet noget behøver du nok heller ikke at
kopiere den. Det er højst sandsynligt noget én eller flere af
udvidelsespakkerne lægger der, men det vil de jo gøre igen, hvis du
installerer forfra.

Henrik L. Hansen
virus@privat.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-01-03 21:52

OK, takker jer alle. Har nu lavet backup af alle 8 userdata biblioteker, så
den skulle vel være god nok.