Liftnet
Fra : Nyberg

Dato : 07-01-03 19:27

Hej gruppe!

Der var en gang en her i gruppen som havde et link til en tyskhjemmeside med
liftnet!

Jeg har søgt og søgt men har ikke kunne finde indlægget igen.

Kan nogen mon hjælpe?

Mvh.

Malou

Fra : Rikke & Brian

Dato : 08-01-03 09:25

Hej Malou.

Er det for at vide mere om liftnet, eller vil du købe/leje et?

Hvis du vil vide mere, så søg på enten Netdoktor under børn, eller søg på
FDM's hjemmeside, der kan du finde svar på stort set alt.

Hvis du vil købe, så søg på "Gul og gratis". Der fandt vi vores liftnet.

Hilsen Rikke.

Fra : Nyberg

Dato : 08-01-03 13:11

halløj

Jeg er bosat i Tyskland og kan ikke finde noget liftnet hernede i
Sydtyskland - her propper man bare sin nyfødte unger i en autostol - men da
vi jo skal køre hjem til DK( 950 km) så er det lidt langt for det lille pus
og sidde i en autostol - og det kunne jeg forresten heller ikke drømme om at
gøre - så det jeg søger, er den Tyske hjemmeside hvor der var det her
liftnet på - jeg mener nemlig at kunne huske at man kunne købe det online -
men jeg har søgt og søgt på danske og tyske søge maskiner uden resultat - så
hvis der var en der lå inde med linket ville jeg blive mega glad da jeg har
termin i marts!

kh
Malou

Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en