Diablo II kernel32.dll
Fra : Søren

Dato : 07-01-03 17:21

Hej NG.

Jeg får en fejlmeddelelse " kernel32.dll når min søn vil spille Diablo II,
den skriver også at der ikke er nogen cd i drevet selvom der er. Kører med
XP nu, men inden jeg installerede XP var der ingen problemer (win98).

Er der nogen der ved noget om dette ?

Søren

Fra : Morten Pedersen

Dato : 08-01-03 01:40

Kernel32.dll er selve kernen i windows, så det er din windows der er
problemet... prøv evt dk.edb.system.ms-windows, der kan de måske hjælpe

Fra : Highlander

Dato : 09-01-03 16:52

"Søren" <s.thomsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> den skriver også at der ikke er nogen cd i drevet selvom der er. Kører med
> XP nu, men inden jeg installerede XP var der ingen problemer (win98).

Har haft de samme problemer med diablo, da jeg "upgrade" fra 98 til Xppro
.... ( den der udgave der ikke skulle aktiveres )

Det med CD løser sig som regl når du updatere diablo med den nyeste patch.

Det med Kernel er straks værre ... har du service pack 5.01 ? ..
Prøv at søge på google. com . _ MS har også en del om det .. og JSI
http://www.jsifaq.com/ har også mange forslag ...

jeg gav op og købte en xpHome og har ikke haft problmer med XPvsDiablo
siden.

Highlander