Find mandag-dato udfra ugenummer?
Fra : Morten Abildgaard

Dato : 07-01-03 14:47

Hejsa flinke mennesker,

Jeg har en form med en select-boks med ugenumre og 7 input-felter til at
holde datoerne for dagene i ugen:
<form>
<select>
<option>[ugenummer]</option> (- 52/53 gange)
</select>
<input type="text" name="[ugedag-navn]"/> (- 7 gange)
</form>

Hvordan henter jeg datoerne til disse 7 felter (eller bare "mandag") udfra
ugenummer (og år)?
Den skulle gerne kunne kører fra onchange-eventen i select-boksen.

mvh Morten

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 07-01-03 15:00

Morten Abildgaard skrev:

[...]
> Hvordan henter jeg datoerne til disse 7 felter (eller bare "mandag")
> udfra ugenummer (og år)?

Rundstyk' - jeg troede jeg havde kigget allesteder men fandt løsningen på:
<http://scriptbreaker.com/tutorials/ofweeknr.asp>

kvajebajer til dig fra mig.

//morten