Rave og parametre
Fra : // Overby

Dato : 08-01-03 11:16

Hejsa...

Er der nogen, der har fået det til at virke?

Jeg har en string jeg skal have printet på min page i Rave. Jeg kalder
SetParam('PARAM_NAME', 'Dette skal udskrives') inden jeg kalder
RVProject1.Execute.

Men der kommer intet frem.

Jeg har erklæret parametren inde i Rave-editor og tilføjet den til min page,
men det virker bare IKKE!!!

Nogen gode råd/hints er meget velkomne

Daniel

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 07-01-03 23:45

"// Overby" <danielFJERNES@FJERNESoverbyhansen.dk> wrote in message
> Nogen gode råd/hints er meget velkomne

Stil dit ur

MVH
Thomas

Fra : // Overby

Dato : 08-01-03 09:12

He he .... uret var af test-årsager stillet frem... nu skulle det være
rettet.... Du skulle vel ikke kende løsningen, eller kan du kun finde ud af
hvad klokken er.

Daniel

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 08-01-03 09:18

> He he .... uret var af test-årsager stillet frem... nu skulle det være
> rettet.... Du skulle vel ikke kende løsningen, eller kan du kun finde ud
af
> hvad klokken er.

I det her tilfælde kender jeg kun klokken da jeg ikke selv bruger rave...

MVH
Thomas