Gran Canaria: Anbefalinger af dykkercentre~
Fra : Anders Juul

Dato : 07-01-03 08:58

Hej Alle,

Jeg tager til Gran Canaria imorgen og ville gerne have et dyk eller to til
at sætte lidt krydderi på ferien...

Er der nogen, der kan anbefale et dykkercenter, som de har gode erfaringer
med? Er der et dykkerområde, vrag e.l., der kan anbefales over andre?

På forhånd tak,

mvh Anders

Fra : Søren Reinke

Dato : 07-01-03 19:13

"Anders Juul" <trash_anders@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen, der kan anbefale et dykkercenter, som de har gode erfaringer
> med? Er der et dykkerområde, vrag e.l., der kan anbefales over andre?

Hejsa

I sommer var jeg dernede og dykke med http://www.sunsub.com/

Deres hjemmeside er måske ikke den kønneste, men deres ansatte er kompetente
og dygtige, og ikke mindst flinke, jeg havde 4 utroligt fede dyk sammen med
dem.

Jeg fandt dem via en artikel i et gammel nummer af DYK.

Jeg kontaktede flere dykker firmaer dernede i sommer, og dem her var dem jeg
bedst kunne lide.

Hilsen Søren

Fra : Popeye

Dato : 07-01-03 20:31

Har lige været på Gran Canaria men fik ikke dykket, da man ikke må dykke med
tømrermænd.

Men hvis du har brug for et dykkerur er der mange penge at spare, har købte
et Citizen Aqualand JP1010 dernede. Uret koster her hjemme 2995,- kr og jeg
købte det til 1600,- kr.

Mvh

Peter

Fra : Henrik Manley

Dato : 07-01-03 20:46

"Popeye" <popeye(fjern-dette)@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige været på Gran Canaria men fik ikke dykket, da man ikke må dykke
med
> tømrermænd.

Tricket er at drikke så meget at man først får tømmermænd efter man har
været ude og dykke!

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Kim Nielsen

Dato : 08-01-03 12:58

Hvor købte du dit ur henne? (by/butik/evrt adresse). Jeg kender nemlig nogle
der skal derned i denne weekend, så jeg er MEGET interesseret!

Mvh Kim

Fra : Popeye

Dato : 08-01-03 21:55

Det kan købes hos alle elektronik forretninger, jeg så det i mindst 8
forretninger.
Jeg købte mit hos Harrison´s i Yumo shopping centeret, Playa de Ingles.

Se hos www.bigben.dk hvad de koster, print evt. siden ud og tag den med.

Peter

Fra : SvFry

Dato : 09-01-03 23:05

husk nyere legeattest for å dykke i Spania

"Popeye" <popeye(fjern-dette)@mail.tele.dk> skrev i melding