Sim unlock af siemens c35i
Fra : B. Frost

Dato : 06-01-03 23:02

Hejsa.

Jeg har en siemens c35i mobiltelefon som jeg har skiftet mobilabbonnemnt på.
Nu skriver Telia så at jeg skal skrive til dem for at få koden til at
unlocke sim låsen. Det er sgu da skide irriterende det skal være så
besværligt, også selvom man har været kunde i langt over de forlangte 6
måneder.
Så hvis du ligger inde med den kode som skal bruges til at unlock min
siemens c35i fra Telia så ville jeg blive lykkelig hvis du ville dele den
med mig.

Hilsen
B. Frozt

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-01-03 23:11

B. Frost skrev:

>Så hvis du ligger inde med den kode som skal bruges til at unlock min
>siemens c35i fra Telia så ville jeg blive lykkelig hvis du ville dele den
>med mig.

Koderne er unikke for hver enkelt telefon.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : oesterby

Dato : 07-01-03 18:30

Hej B. Frost
Som skrevet står er kode unik. Der er nok det simpeste at sende dem en
hendvendelse som de ønsker. Alternativer er at betaler 100 kroner plus
porte eller skaffe sig et kabel og software, men da kablet koster 149
kroner var det nok simplest at gøre som de beder om.
Hel og lykke med det

http://www.kandu.dk/