Print automatisk
Fra : jopa

Dato : 06-01-03 23:05

Skal lave en liste til bestilling fra en restaurent, altså en
større liste med en del punkter.
Det er lavet, så det er ikke noget problem.
Når bestillingen kommer til ejeren skal den printe ud automatisk, da han
ellers ikke ved hvornår der kommer bestillinger.

Måske der er en anden løsning, men ihvertfald skal han modtage
bestillingerne med det samme når kunderne bestiller.
Kan det lade sig gøre ?
Jeg kan ikke komme i tanke om løsninger
Ved ikke rigtigt om spørgsmålet hører hjemme her, i modsat fald venligst
henvis mig til anden gruppe.
Har spurgt i serverside php gruppen da jeg har lavet bestillingslisten i php
dog uden nogen respons

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 06-01-03 23:14

"jopa" <j@paulsen.mail.dk> writes:

[print bestilling når den modtages ]

> Har spurgt i serverside php gruppen da jeg har lavet bestillingslisten i php
> dog uden nogen respons

Vent lidt endnu, og spørg så igen hvis der stadig ikke er nogen der
svarer. Det er på serveren det skal laves, så php-gruppen er den
rigtige.

Dit problem kan deles op i to dele for serveren:
Modtag bestillingen (sikkert som submit af en form, så find dataene)
Print bestilling (sæt dataene pænt op og print dem)
Det kan være du får bedre respons hvis spørgsmålet er præcist (og du
har prøvet at løse det selv først, selvfølgelig :)

/L

Fra : jopa

Dato : 07-01-03 00:01

"Lasse Reichstein Nielsen" skrev bla...
> Dit problem kan deles op i to dele for serveren:
> Modtag bestillingen (sikkert som submit af en form, så find dataene)

så vidt så godt den modtager bestillingen pr e-mail, så det funker fint.

> Print bestilling (sæt dataene pænt op og print dem)

Den sætter dataerne pænt op og udregner total osv
Alt står pænt i e-mailen til modtageren, der nu vil have en automatisk print
af bestilling/mail
Nå men det kan være der kommer svar i php gruppen.
Tak for svar.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 07-01-03 01:22

"Lasse Reichstein Nielsen" skrev

> Det kan være du får bedre respons hvis spørgsmålet er præcist (og du
> har prøvet at løse det selv først, selvfølgelig :)

For dem der kommer ud for samme problem, jeg tror jeg har fundet løsningen.
Postprogrammet Audora kan indstilles til at udskrive mails med bestemt
subjekt.
Tester det lige
--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-01-03 15:31

jopa skrev:

>Postprogrammet Audora

Eudora

>kan indstilles til at udskrive mails med bestemt subjekt.

Man kan nu filtrere på hvad man har lyst til - man kunne evt. lave en
skjult header der afgjorde om mailen skulle printes.

Jeg bruger selv filterfunktionerne sammen med SpamPal, og får stort
set filtreret alt spam fra - dejligt!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--