Stiplet linie omkring knapper!
Fra : Hektor

Dato : 06-01-03 21:07

Hejsa

Nogen der ved hvordan jeg fjerner/undgår den stiplede linie hele vejen rundt
om mine menu-knapper hver gang man trykker på dem ?

Jeg benytter Dreamweaver 4 !

Mvh
Hektor

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-01-03 21:20

"Hektor" <1@2.3>
> Nogen der ved hvordan jeg fjerner/undgår den stiplede linie hele vejen
rundt
> om mine menu-knapper hver gang man trykker på dem ?
>
> Jeg benytter Dreamweaver 4 !

Med venlig hilsen

Erik Ginnerskov
erik@ginnerskov.dk
http://www.ginnerskov.dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-01-03 23:16

Erik Ginnerskov skrev:

> [...]

Overvej dog lige en ekstra gang hvorfor den stiplede linje er der
som default. For folk der ikke kan bruge mus er det ofte den eneste
mulighed for at navigere på en side. Der er også brugere der bare
gerne vil have muligheden for at navigere med tastaturet - på en
fornuftigt opbygget side kan det være hurtigere end musen, og så er
det samtidig bedre rent ergonomisk.
--
Jens Gyldenkærne Clausen