hvilken asp server...?
Fra : Mads

Dato : 06-01-03 18:44

Hej...

Jeg vil gerne hoste min hjemmeside fra min egen comp. Og det skal
være i asp!
Men hvilket program eller server skal jeg bruge før det virker?

...::Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-03 19:26

Mads <knud@senate.dk> skrev :

>Jeg vil gerne hoste min hjemmeside fra min egen comp. Og det skal
>være i asp!

IIS kunne måske bruges, men spørg i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp, der må være nogen,
der ved meget mere om det.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-01-03 21:19

IIS. Windows 2000 Server.
Det er ikke sådan lige bare at hoste sin egen side så jeg vil anbefale
at du glemmer det og istedet får et web hotel.

Fra : morten l

Dato : 07-01-03 22:13

> IIS. Windows 2000 Server.
> Det er ikke sådan lige bare at hoste sin egen side så jeg vil anbefale
> at du glemmer det og istedet får et web hotel.

det er ingen problem selv at hoste sin egen side skal bare få nogen til at
pege på hans ip. koster kun 60 kr. om året.

Morten

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 08-01-03 13:08

[snip]

http://www.gratisdns.dk/ kan det gøres for 0,- kr om året.

--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen

Fra : Niels Andersen

Dato : 08-01-03 14:05

Morten K. Hansen wrote in <avh7rs.450.1@news.hansen-winkel.dk>:
> På http://www.gratisdns.dk/ kan det gøres for 0,- kr om året.

Jeg tror han mente at den eneste udgift bliver den til DK-Hostmaster. Skal
man have et second-level .dk-domæne kan man ikke undgå den afgift.

Men gratisdns.dk tilbyder rigtigt nok DNS-hosting (og lidt mere) helt
gratis.

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-01-03 22:46

Der er stadig udgiften til Serveren plus at man skal have en maskine
afsat til formålet 24 timer i døgnet.