Kode til vejrudsigt??
Fra : Jesper Holm

Dato : 06-01-03 18:23

Jeg kunne godt tænke mig en slags direkte vejrudsigt på min
hjemmeside. Den skal opdateres fra dag til dag (gerne oftere) med
oplysninger om temperatur, vindreting og vejrforhold (skyet,
regner, sner osv.).

Jeg skal helst kunne lave skrifttype m.m. om, så den passer på
mit webdesign.

Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal søge hjælp men måske en eller
anden ligger inde med en kode eller en henvisning til en anden
hjemmeside?? - Eller med forslag til, hvor jeg ellers kan søge
hjælp.

På forhånd tak.

Jesper Holm.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jasm

Dato : 06-01-03 18:29

"Jesper Holm" <-holm@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> hjemmeside. Den skal opdateres fra dag til dag (gerne oftere) med
> oplysninger om temperatur, vindreting og vejrforhold (skyet,

Jeg ved godt det ikke er helt det du efterspørger, men det er muligt at
linke direkte til et af de billeder de bruger på dmi og de bliver automatisk
skiftet men ændrer ikke navn.
Eksempel: http://www.dmi.dk/vejr/landsudsigter/1daymap.gif

> [...]
> anden ligger inde med en kode eller en henvisning til en anden
> hjemmeside?? - Eller med forslag til, hvor jeg ellers kan søge

Jeg ved ikke om der kan være noget med copyright og den slags.

/Jasm

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 08-01-03 02:30

Jasm skrev:
[klip]
> Jeg ved ikke om der kan være noget med copyright og den slags.

<http://dmi.dk/vejr/info/materiale.html>

- Det kan godt være det er lettere at få tilgivelse end lov, men De er så
flinke, så hvorfor ikke skrive dem en mail?

//morten