Høflig forespørgsel
Fra : TW

Dato : 06-01-03 12:09

Hej Gruppe.

Er det acceptabelt at henvende sig her i gruppen, hvis man søger job som
handicaphjælper?

På forhånd tak og venlig hilsen

Thomas

Fra : Lotte M

Dato : 06-01-03 14:14

"TW" <kvidenstinderREMOVEME@yahoo.dk> skrev

> Er det acceptabelt at henvende sig her i gruppen, hvis man søger job som
> handicaphjælper?

Næ, det er det ikke og det er i øvrigt tvivlsomt, om du kommer i
kontakt med potentielle arbejdsgivere herinde, især når du ikke
skriver hvor i landet du befinder dig

Hvor jeg bor (Aalborg) slås ledige hjælperstillinger som regel op
i Stiftstidende om lørdagen og nogle hos AF. Derudover besættes
en del stillinger ved personlig anbefaling.

På handiinfo.dk har jeg links til et par virksomheder, der formidler
kontakt mellem brugere og hjælpere:
Se http://www.handiinfo.dk/links_hjaelperjob_formidling.shtml

Held og lykke med jobsøgningen!
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk http://www.brugeruddannelsen.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-01-03 14:27

"TW" <kvidenstinderREMOVEME@yahoo.dk> writes:

> Er det acceptabelt at henvende sig her i gruppen, hvis man søger job som
> handicaphjælper?

Nej. Det er det man vil kalde et opslag, og det bør derfor postes i
dk.opslag.stillinger.

Men du må gerne spørge hvordan man nemmest finder et job som
handicaphjælper. Jeg tror det nemmeste er at se lokalbladene igennem,
der er ofte folk der søger hjælpere. De fleste kommuner har vist også
et slags formidlingsbureau. Prøv at ringe til socialforvaltningen.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : TW

Dato : 06-01-03 23:36

Hej Lotte og Trine.

Tak for svar, jeg vil absolut søge udenfor dette regi
Jeg skrev ikke hvor jeg bor (København N), da jeg ikke mente dette var
relevant før jeg havde en ide om hvorvidt et sådant opslag ville blive
modtaget.

Venligst

Thomas

Fra : Torben Madsen

Dato : 07-01-03 00:06

Hej Thomas!

Jeg syndes du også skal have et mere positivt svar, en det du ind til nu er
blevet præsenteret for. Så kan det også være en almen oplysning til de
kære "damer" som jule humøret åbenbart allerede er fortrængt.

Du kan søge på siden jobber.dk det er et sted hvor bruger og hjælpere kan
find hinanden hvis man ikke ønsker at anvende de eksisterende formidlinger.

Med venlig hilsen

Torben Madsen

Fra : TW

Dato : 07-01-03 15:43

Tak skal du have, Torben. Den side kendte jeg ikke.

Venligst
Thomas