pascal - hvordan?
Fra : sune vuorela

Dato : 06-01-03 00:37

Hjesa!

Jeg skal lære at pascal-programmere!
Sådan er det!
http://shb.dtu.dk/default.asp?Detail=M&bVisKursus=Show&Lang=dk&kurser=26500

Jeg kunne godt tænke mig at tyvstarte lidt på det. Er der nogen der
har nogle gode steder at starte?

Jeg skal både have fundet en compiler og noget litteratur om emnet.

Nogle gode links?

Findes der forresten compilere til winXP?

Er der andet jeg har glemt?

Mit programmeringskendskab strækker sig kun til meget simpel PHP

--
Sune

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-01-03 08:48

Har du overhovedet læst den side, du selv refererer til? Der er flere
udmærkede henvisninger på http://www.kemi.dtu.dk/kurser/26500/

Prøv også: http://www.marcocantu.com/epascal/default.htm