/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Damn.. modtaget defekt skærm
Fra : Martin S.


Dato : 05-01-03 21:28

Hej, jeg har lige fået pakket min dejlige (troede jeg)
Samsung TFT 152 B MM 15" skærm ud. Den ser jo dejlig ud.
Men så ser jeg at at "baggrundsbelysningen" i højre hjørne og nedadtil
fortil er fuldstændig hen i vejret. Der er for kraftig lys, mens øvre
venstre hjørne og opadtil er for mørk.
Det må da næsten være en hardware fejl. Jeg har checket ALLE menuer igennem
og ja jeg har leget lidt med kontrast osv. for at "ophæve" virkningen. MEn
det er uacceptabelt..
Hvad gør jeg...? Jeg har købt i Multimedieexperten.dk men er der ikke noget
med at Samsung har Onsite garanti på deres skærme... hvem skal jeg så have
fat i ? Jeg spørger nu, for jeg kan ikke vente med at få svar på det før i
morgen. !
Men der er heldigvis ingen pixelfejl.... :D

Plz.. help..
Martin S




 
 
Martin Petersen (05-01-2003)
Kommentar
Fra : Martin Petersen


Dato : 05-01-03 22:20

"Martin S." <real_warhawk@[removedette]hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e18958c$0$71666$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej, jeg har lige fået pakket min dejlige (troede jeg)
> Samsung TFT 152 B MM 15" skærm ud. Den ser jo dejlig ud.
> Men så ser jeg at at "baggrundsbelysningen" i højre hjørne og nedadtil
> fortil er fuldstændig hen i vejret. Der er for kraftig lys, mens øvre
> venstre hjørne og opadtil er for mørk.
> Det må da næsten være en hardware fejl. Jeg har checket ALLE menuer
igennem
> og ja jeg har leget lidt med kontrast osv. for at "ophæve" virkningen.
MEn
> det er uacceptabelt..
> Hvad gør jeg...? Jeg har købt i Multimedieexperten.dk men er der ikke
noget
> med at Samsung har Onsite garanti på deres skærme... hvem skal jeg så
have
> fat i ? Jeg spørger nu, for jeg kan ikke vente med at få svar på det
før i
> morgen. !
> Men der er heldigvis ingen pixelfejl.... :D

Hvis du har købt den i en netbutik, har du 14 dage til at ophæve købet,
og få dine penge tilbage. Det er nemmere end at få mm til at bytte den,
og bruger du onsite garantien risikerer du at få en skærm der er 1 år
gammel.

- Martin

>
> Plz.. help..
> Martin S
>
>
>



Anders [4200\) (05-01-2003)
Kommentar
Fra : Anders [4200\)


Dato : 05-01-03 22:58

> og bruger du onsite garantien risikerer du at få en skærm der er 1 år
> gammel.

Nej da....ikke når det er en helt ny skærm. Det er vist først efter et år
eller 2 at de så bytter den til en brugt. Sådan var det ihvertfald med
Anovo, og ifølge garanti m.m. har han jo også krav på en ny. Så jeg ville nu
roligt kontakte Samsung (InfoCare?!?) og få den hentet.

Mvh. Anders




Herbert (05-01-2003)
Kommentar
Fra : Herbert


Dato : 05-01-03 23:07


"Martin S." <real_warhawk@[removedette]hotmail.com> wrote in message
news:3e18958c$0$71666$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej, jeg har lige fået pakket min dejlige (troede jeg)
> Samsung TFT 152 B MM 15" skærm ud. Den ser jo dejlig ud.
> Men så ser jeg at at "baggrundsbelysningen" i højre hjørne og nedadtil
> fortil er fuldstændig hen i vejret. Der er for kraftig lys, mens øvre
> venstre hjørne og opadtil er for mørk.
> Det må da næsten være en hardware fejl. Jeg har checket ALLE menuer
igennem
> og ja jeg har leget lidt med kontrast osv. for at "ophæve" virkningen. MEn
> det er uacceptabelt..
> Hvad gør jeg...? Jeg har købt i Multimedieexperten.dk men er der ikke
noget
> med at Samsung har Onsite garanti på deres skærme... hvem skal jeg så have
> fat i ? Jeg spørger nu, for jeg kan ikke vente med at få svar på det før i
> morgen. !
> Men der er heldigvis ingen pixelfejl.... :D
>
> Plz.. help..
> Martin S

Hej Martin

Du skal gå ind på www.antaservice.se og fejlmelde den, som DOA inden for 7
dage efter købet og så får du sikkert en ny. Har selv lige fået byttet min
757NF for 3 gang. Men nu er alt som det skal være.

Håber det hjælper dig lidt på vej. Ellers har jeg både mail og telefon nr.
på Anta's service chef.

Erik



Martin S. (05-01-2003)
Kommentar
Fra : Martin S.


Dato : 05-01-03 23:31


"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev i en meddelelse
news:avaa9r$285d$1@news.cybercity.dk...
>
> "Martin S." <real_warhawk@[removedette]hotmail.com> wrote in message
> news:3e18958c$0$71666$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hej, jeg har lige fået pakket min dejlige (troede jeg)
> > Samsung TFT 152 B MM 15" skærm ud. Den ser jo dejlig ud.
> > Men så ser jeg at at "baggrundsbelysningen" i højre hjørne og nedadtil
> > fortil er fuldstændig hen i vejret. Der er for kraftig lys, mens øvre
> > venstre hjørne og opadtil er for mørk.
> > Det må da næsten være en hardware fejl. Jeg har checket ALLE menuer
> igennem
> > og ja jeg har leget lidt med kontrast osv. for at "ophæve" virkningen.
MEn
> > det er uacceptabelt..
> > Hvad gør jeg...? Jeg har købt i Multimedieexperten.dk men er der ikke
> noget
> > med at Samsung har Onsite garanti på deres skærme... hvem skal jeg så
have
> > fat i ? Jeg spørger nu, for jeg kan ikke vente med at få svar på det før
i
> > morgen. !
> > Men der er heldigvis ingen pixelfejl.... :D
> >
> > Plz.. help..
> > Martin S
>
> Hej Martin
>
> Du skal gå ind på www.antaservice.se og fejlmelde den, som DOA inden for 7
> dage efter købet og så får du sikkert en ny. Har selv lige fået byttet min
> 757NF for 3 gang. Men nu er alt som det skal være.
>
> Håber det hjælper dig lidt på vej. Ellers har jeg både mail og telefon nr.
> på Anta's service chef.
>
> Erik
>

Tak Erik.. Det vil jeg så gøre... synes sgu bare det er underligt med de
lysforhold på skærmen.

Jeg prøver..
Martin





Herbert (05-01-2003)
Kommentar
Fra : Herbert


Dato : 05-01-03 23:57


> Tak Erik.. Det vil jeg så gøre... synes sgu bare det er underligt med de
> lysforhold på skærmen.
>
Ingen årsag. Kender intet til din skærm

/Erik



Martin S. (05-01-2003)
Kommentar
Fra : Martin S.


Dato : 05-01-03 23:37


"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev i en meddelelse
news:avaa9r$285d$1@news.cybercity.dk...
>
> "Martin S." <real_warhawk@[removedette]hotmail.com> wrote in message
> news:3e18958c$0$71666$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hej, jeg har lige fået pakket min dejlige (troede jeg)
> > Samsung TFT 152 B MM 15" skærm ud. Den ser jo dejlig ud.
> > Men så ser jeg at at "baggrundsbelysningen" i højre hjørne og nedadtil
> > fortil er fuldstændig hen i vejret. Der er for kraftig lys, mens øvre
> > venstre hjørne og opadtil er for mørk.
> > Det må da næsten være en hardware fejl. Jeg har checket ALLE menuer
> igennem
> > og ja jeg har leget lidt med kontrast osv. for at "ophæve" virkningen.
MEn
> > det er uacceptabelt..
> > Hvad gør jeg...? Jeg har købt i Multimedieexperten.dk men er der ikke
> noget
> > med at Samsung har Onsite garanti på deres skærme... hvem skal jeg så
have
> > fat i ? Jeg spørger nu, for jeg kan ikke vente med at få svar på det før
i
> > morgen. !
> > Men der er heldigvis ingen pixelfejl.... :D
> >
> > Plz.. help..
> > Martin S
>
> Hej Martin
>
> Du skal gå ind på www.antaservice.se og fejlmelde den, som DOA inden for 7
> dage efter købet og så får du sikkert en ny. Har selv lige fået byttet min
> 757NF for 3 gang. Men nu er alt som det skal være.
>
> Håber det hjælper dig lidt på vej. Ellers har jeg både mail og telefon nr.
> på Anta's service chef.
>
> Erik

Glemte lige... Dækker Antaservice.se ligegyldigt hvor skærmen er købt i DK,
bare det er en Samsung ?
Troede at onsite-garantien var dækket af forskellige små-firmaer afh.
hvilken forhandler man havde købt den af.. men i bakspejlet kan jeg da godt
se at en større som dækker hele landet er bedre...

Mvh. Martin S.



Herbert (06-01-2003)
Kommentar
Fra : Herbert


Dato : 06-01-03 00:00


> Glemte lige... Dækker Antaservice.se ligegyldigt hvor skærmen er købt i
DK,
> bare det er en Samsung ?
> Troede at onsite-garantien var dækket af forskellige små-firmaer afh.
> hvilken forhandler man havde købt den af.. men i bakspejlet kan jeg da
godt
> se at en større som dækker hele landet er bedre...

Det vil jeg tro. De skulle så vidt jeg ved. Dække hele norden. Og det er
onsite. Du får en anden skærm med posten samt en returseddel. Så er det
bare,at pakke den gamle skærm i den nye kasse og så afsted til posthuset.
Men ellers tjek hjemme siden. Tale evt. med forhandleren.

/Erik



/ / dentro / / (05-01-2003)
Kommentar
Fra : / / dentro / /


Dato : 05-01-03 23:43

"Martin S." <real_warhawk@[removedette]hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3e18958c$0$71666$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

: Hej, jeg har lige fået pakket min dejlige (troede jeg)
: Samsung TFT 152 B MM 15" skærm ud. Den ser jo dejlig ud.
: Men så ser jeg at at "baggrundsbelysningen" i højre hjørne og nedadtil
: fortil er fuldstændig hen i vejret. Der er for kraftig lys, mens øvre
: venstre hjørne og opadtil er for mørk. [...]
: Hvad gør jeg...? Jeg har købt i Multimedieexperten.dk men er der ikke
noget
: med at Samsung har Onsite garanti på deres skærme... hvem skal jeg så have
: fat i ? Jeg spørger nu, for jeg kan ikke vente med at få svar på det før i
: morgen. !
: Men der er heldigvis ingen pixelfejl.... :D


Shit mand! Nu får jeg helt svedige håndflader! Jeg har også lige bestilt en
Syncmaster 152B fra samme sted. Dog uden højtalere som din vist har. Den
skulle komme i morgen. Åh ååh.... Håber sq den er i orden.

/ / dentro / /



Martin S. (05-01-2003)
Kommentar
Fra : Martin S.


Dato : 05-01-03 23:54


"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3e18b4db$0$215$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Martin S." <real_warhawk@[removedette]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3e18958c$0$71666$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> : Hej, jeg har lige fået pakket min dejlige (troede jeg)
> : Samsung TFT 152 B MM 15" skærm ud. Den ser jo dejlig ud.
> : Men så ser jeg at at "baggrundsbelysningen" i højre hjørne og nedadtil
> : fortil er fuldstændig hen i vejret. Der er for kraftig lys, mens øvre
> : venstre hjørne og opadtil er for mørk. [...]
> : Hvad gør jeg...? Jeg har købt i Multimedieexperten.dk men er der ikke
> noget
> : med at Samsung har Onsite garanti på deres skærme... hvem skal jeg så
have
> : fat i ? Jeg spørger nu, for jeg kan ikke vente med at få svar på det før
i
> : morgen. !
> : Men der er heldigvis ingen pixelfejl.... :D
>
>
> Shit mand! Nu får jeg helt svedige håndflader! Jeg har også lige bestilt
en
> Syncmaster 152B fra samme sted. Dog uden højtalere som din vist har. Den
> skulle komme i morgen. Åh ååh.... Håber sq den er i orden.
>
> / / dentro / /

Et andet problem jeg har er sådan set at jeg fik pakken d. 3 januar i år..
Fakturaen er dateret d. 27/12-02..
Så det med at erklære DOA indenfor 7 dage er vist udelukket... det gælder
vist forhåbentlig fra jeg har modtaget pakken. Nå - må se hvad der sker,
ellers returnerer jeg skærmen indenfor de 14 dage

Martin



Herbert (06-01-2003)
Kommentar
Fra : Herbert


Dato : 06-01-03 00:03

> Et andet problem jeg har er sådan set at jeg fik pakken d. 3 januar i år..
> Fakturaen er dateret d. 27/12-02..
> Så det med at erklære DOA indenfor 7 dage er vist udelukket... det gælder
> vist forhåbentlig fra jeg har modtaget pakken. Nå - må se hvad der sker,
> ellers returnerer jeg skærmen indenfor de 14 dage

En anden mulighed er,at hvis den er købt over nettet. Så har du 14 dags
returret og kan få pengene tilbage. Og den løsning ville jeg nok vælge.
Ellers må du jo skrive i din fejlmelding, hvordan det forholder sig......


/Erik



Martin S. (06-01-2003)
Kommentar
Fra : Martin S.


Dato : 06-01-03 17:15


"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev i en meddelelse
news:avadil$2ded$1@news.cybercity.dk...
> > Et andet problem jeg har er sådan set at jeg fik pakken d. 3 januar i
år..
> > Fakturaen er dateret d. 27/12-02..
> > Så det med at erklære DOA indenfor 7 dage er vist udelukket... det
gælder
> > vist forhåbentlig fra jeg har modtaget pakken. Nå - må se hvad der sker,
> > ellers returnerer jeg skærmen indenfor de 14 dage
>
> En anden mulighed er,at hvis den er købt over nettet. Så har du 14 dags
> returret og kan få pengene tilbage. Og den løsning ville jeg nok vælge.
> Ellers må du jo skrive i din fejlmelding, hvordan det forholder sig......
>

Jeg har i dag snakket med multimedieexperten... Det forholder sig sådan at
det ER antaservice.se som varetager DOA.
Hvis jeg havde problemer med dateringen af fakturaen ifht. hvornår jeg
modtog pakken, så skulle de (m-e) nok hjælpe til.. Så ingen problemer der...
Man gør sig jo altid sine tanker og mere til... :D

Tak for hjælpen...

Martin



/ / dentro / / (06-01-2003)
Kommentar
Fra : / / dentro / /


Dato : 06-01-03 17:39

"Martin S." <real_warhawk@[removedette]hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3e19abc6$0$71628$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

: Jeg har i dag snakket med multimedieexperten... Det forholder sig sådan at
: det ER antaservice.se som varetager DOA.
: Hvis jeg havde problemer med dateringen af fakturaen ifht. hvornår jeg
: modtog pakken, så skulle de (m-e) nok hjælpe til.. Så ingen problemer
der...
: Man gør sig jo altid sine tanker og mere til... :D

Pyha. Så er det altså ikke for ingenting at de har det e-mærke.

/ / dentro / /



Martin S. (06-01-2003)
Kommentar
Fra : Martin S.


Dato : 06-01-03 18:18


"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3e19b116$0$148$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Martin S." <real_warhawk@[removedette]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3e19abc6$0$71628$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> : Jeg har i dag snakket med multimedieexperten... Det forholder sig sådan
at
> : det ER antaservice.se som varetager DOA.
> : Hvis jeg havde problemer med dateringen af fakturaen ifht. hvornår jeg
> : modtog pakken, så skulle de (m-e) nok hjælpe til.. Så ingen problemer
> der...
> : Man gør sig jo altid sine tanker og mere til... :D
>
> Pyha. Så er det altså ikke for ingenting at de har det e-mærke.
>
> / / dentro / /

Så kan du nøjes med at få svedige hænder af at skovle sne måske :D

Hygge
Martin



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408941
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste