"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev i en meddelelse
news:avaa9r$285d$1@news.cybercity.dk...
>
> "Martin S." <real_warhawk@[removedette]hotmail.com> wrote in message
> news:3e18958c$0$71666$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hej, jeg har lige fået pakket min dejlige (troede jeg)
> > Samsung TFT 152 B MM 15" skærm ud. Den ser jo dejlig ud.
> > Men så ser jeg at at "baggrundsbelysningen" i højre hjørne og nedadtil
> > fortil er fuldstændig hen i vejret. Der er for kraftig lys, mens øvre
> > venstre hjørne og opadtil er for mørk.
> > Det må da næsten være en hardware fejl. Jeg har checket ALLE menuer
> igennem
> > og ja jeg har leget lidt med kontrast osv. for at "ophæve" virkningen.
MEn
> > det er uacceptabelt..
> > Hvad gør jeg...? Jeg har købt i Multimedieexperten.dk men er der ikke
> noget
> > med at Samsung har Onsite garanti på deres skærme... hvem skal jeg så
have
> > fat i ? Jeg spørger nu, for jeg kan ikke vente med at få svar på det før
i
> > morgen. !
> > Men der er heldigvis ingen pixelfejl.... :D
> >
> > Plz.. help..
> > Martin S
>
> Hej Martin
>
> Du skal gå ind på
www.antaservice.se og fejlmelde den, som DOA inden for 7
> dage efter købet og så får du sikkert en ny. Har selv lige fået byttet min
> 757NF for 3 gang. Men nu er alt som det skal være.
>
> Håber det hjælper dig lidt på vej. Ellers har jeg både mail og telefon nr.
> på Anta's service chef.
>
> Erik
Glemte lige... Dækker Antaservice.se ligegyldigt hvor skærmen er købt i DK,
bare det er en Samsung ?
Troede at onsite-garantien var dækket af forskellige små-firmaer afh.
hvilken forhandler man havde købt den af.. men i bakspejlet kan jeg da godt
se at en større som dækker hele landet er bedre...
Mvh. Martin S.