Curser
Fra : Leif Halling

Dato : 05-01-03 21:00

Hejsa, jeg er igang med en hjemmeside, da jeg lige pludselig kommer i tanke
om at jeg gerne vil have 'Curseren' til at være et kryds i stedet for den
normale.
Kan i hjælpe mig ? Jeg bruger 'FrontPage 2000'. Jeg vil gerne have HTML
koden og hvor den skal ligges. ( <Head>, <Body>, eller noget helt tredige.

MHV Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-03 21:35

<http://hotwired.lycos.com/webmonkey/html/97/38/index1a_page2.html>
<http://www.w3schools.com/css/pr_class_cursor.asp>

Kan i hjælpe mig ? Jeg bruger 'FrontPage 2000'. Jeg vil gerne
have HTML
koden og hvor den skal ligges. ( <Head>, <Body>, eller noget helt
tredige.

Det afhænger jo af, hvor cursoren skal være anderledes.

Skal det være på hele siden (vil dog ikke gælde for links), så
er det nemmeste:

Et decideret X kan du ikke få.

Fra : Rune Glerup

Dato : 05-01-03 21:47

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Et decideret X kan du ikke få.

Er der ikke noget der hedder cursor:crosshair; som giver et kryds?

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-03 22:22

Rune Glerup <usenet@kaboom.dk> skrev :

>Er der ikke noget der hedder cursor:crosshair; som giver et kryds?

Jeg vil kalde det for et + (plustegn).

http://hotwired.lycos.com/webmonkey/html/97/38/index1a_page2.html
er de alle vist.

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-01-03 06:55

Knud Gert Ellentoft wrote in
<8f8h1vcdc39ua448k939cd8btecvmjrjjb@dtext.news.tele.dk>:
> På
> http://hotwired.lycos.com/webmonkey/html/97/38/index1a_page2.html
> er de alle vist.

Husk at det kun er eksempler på hvordan de *kan* se ud.

Beskrivelsen af cursorne kan findes her:
http://www.w3.org/TR/CSS2/ui.html#cursor-props

--
Mvh.

Niels Andersen