Borland Turbo Pascal 7.0
Fra : Peter B. Thomsen

Dato : 05-01-03 20:39

Jeg arbejdede i midt-90'erne med Borland Turbo Pascal 7.0 og har nu lyst til
igen at tage tråden op. Versionen indeholdt såvel et DOS som et Windows
miljø.

Da programmet ikke længere kan købes som nyt, er jeg intereseret i evt. at
købe det brugt.

Derfor er der nogen der ligger inde med en version?

Mvh.

P.B.Thomsen

Fra : Larz

Dato : 05-01-03 21:41

"Peter B. Thomsen" <pb@foraeldreskolen.dk> wrote in message
> [...]
> købe det brugt.
>
> Derfor er der nogen der ligger inde med en version?

Hvad med at tage skridtet og prøve Delphi? Det er også Object Pascal, og du
kan downloade en trial fra Borlands site :) Du kan både lave console apps og
windows apps!

-
Lars
http://coder.dk/sohofaq.php - Uofficiel WOL SOHO 77 FAQ
To mail me remove your pants.

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 05-01-03 23:12

Der er en Open udgave af Delphi, som er gratis at benytte. Hvis du benytter
kommandolinie compileren dcc, så er du næsten henne i hvad Turbo Pascal var
uden IDE...

Men ellers findes der også FreePascal projektet.

Hvis du ønsker at lave WIndows programmer, så hold dig fra Turbo Pascal for
Windows. Det er blevet MEGET nemmere siden da.

Lars.

--

Dybdahl Engineering: http://dybdahl.dk/
Delphi brugergruppen DAPUG: http://dapug.dk/

Fra : Calle.

Dato : 06-01-03 06:07

Peter B. Thomsen wrote:
> [...]
> evt. at købe det brugt.
>
> Derfor er der nogen der ligger inde med en version?

Det kan da stadig købes!
--
Automatik Mekaniker
Calle