Købes brugt dykkercomputer til armen!!
Fra : Søren Jensen

Dato : 05-01-03 20:22

Mail venligst priser, model, alder samt hvilken stand den er i.

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Gryndahl

Dato : 07-01-03 20:23

"Søren Jensen" skrev d. 05-01-03 20:22 dette indlæg :
> Mail venligst priser, model, alder samt hvilken stand den er i.
>
> Med venlig hilsen
>
> Søren
Hej Søren

Jeg har en Uwatec Aladin Air - med trådløs sender. Standen er helt fint
- batterikapaciteten er 85% .
Displayene har jeg beskyttet med noget specielt film så de ikke bliver
ridset.
Den er købt fra ny i maj 1999.
Pris.... Tja ... ?

Mvh
Henrik
du kan maile mig på henrik@scubasserne.dk
Inspiration kan findes på www.uwatec.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Jensen

Dato : 08-01-03 22:34

Hvad skal den koste ???

Fra : Gryndahl

Dato : 09-01-03 07:49

"Søren Jensen" skrev d. 08-01-03 22:34 dette indlæg :
> Hvad skal den koste ???
> "Gryndahl" <Gryndahl.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Stadig i original plastickuffert og incl alle brugsanvisninger....
Ve ik'...
En god januar pris...hmmm.. 2500,- !!! (nypris dengang 8400)
Kan tage et par billeder og smide op på min hjemmeside hvis du ønsker ?
Mvh
Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars

Dato : 09-01-03 22:32

> [...]
> En god januar pris...hmmm.. 2500,- !!! (nypris dengang 8400)
> Kan tage et par billeder og smide op på min hjemmeside hvis du ønsker ?

Er det en X eller Z? Hvor Mange dyk har den logget?

lars

Fra : Gryndahl

Dato : 10-01-03 07:43

Hej Lars

Det er en model X
Den har haft nøjagtig 75 dyk !

Mvh
Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Jensen

Dato : 10-01-03 15:24

Du må meget gerne mail mig et billede eller lægge det op på din hjemmeside

Søren

Fra : Gryndahl

Dato : 10-01-03 16:52

"Søren Jensen" skrev d. 10-01-03 15:24 dette indlæg :
> Du må meget gerne mail mig et billede eller lægge det op på din
hjemmeside

> Søren

Hej Søren

Jeg har taget et hurtigt billede og lagt på min hjemmeside (som er langt
fra færdig, men dog under opbygning)
du kan se den på www.scubasserne.dk - klik på den øverste knap !
Mvh
Henrik