Piksutning med tungepiercing
Fra : Per

Dato : 05-01-03 16:35

E der nogen der har prøvet at få suttet pik af en pige der var piercet i
tungen, og var det en bedre sutning med piercing.
Per

Fra : John Sahl

Dato : 05-01-03 16:34

Per wrote:
> E der nogen der har prøvet at få suttet pik af en pige der var
> piercet i tungen, og var det en bedre sutning med piercing.
> Per

Det kommer an på om tøsen mestrer teknikken

Min gør.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Se hvem der vandt julekonkurrencen og skal være

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-01-03 16:56

[Per | Sun, 5 Jan 2003 16:35:25 +0100]

>E der nogen der har prøvet at få suttet pik af en pige der var piercet i
>tungen, og var det en bedre sutning med piercing.

Af de sutninger jeg har oplevet (det var dog alle drenge/fyre) var der 2
af dem der var piercet (i hvertfald hvor jeg lagde mærke til det).

Med den ene var det lidt dårligere end normalt (det kan være manglende
teknik) og med den anden var det en anelse anderledes, da jeg mente at
engang imellem kunne mærke "staven" (eller hvad en tungepiercing
hedder).

Så basalt set mener jeg at det var *lidt* fedt at prøve at blive suttet
af en piercet, men *langtfra* årsag nok til at anbefale en piercing!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : zcully

Dato : 05-01-03 19:18

"Per" <per@hotmail.com> wrote in message
> E der nogen der har prøvet at få suttet pik af en pige der var piercet i
> tungen, og var det en bedre sutning med piercing.
> Per

Jeg syntes det var KANON. Jeg var så også sammen med en pige som virkelig
mestrede det til fulde (vil jeg gætte på). Det skal siges at jeg har kun
prøvet det med hende, så jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag, men det
var ihvertfald en oplevelse.

/Zcully

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-01-03 19:27

Per skrev:

Hej Per

> E der nogen der har prøvet at få suttet pik af en pige der var
> piercet i tungen,

Ja.

> og var det en bedre sutning med piercing.

Det synes jeg ikke, jeg havde ikke lagt mærke til at hun var tungepiercet
førend om morgenen (da det blev lyst). Muligvis har det noget med det at
gøre?

Fra : John Sahl

Dato : 05-01-03 20:01

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:
> Det synes jeg ikke, jeg havde ikke lagt mærke til at hun var
> tungepiercet førend om morgenen (da det blev lyst). Muligvis har det
> noget med det at gøre?

Nej, du var fuld

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-01-03 22:07

John Sahl skrev:

Hej John

> Nej, du var fuld

Sandsynligvis, det er sjældent at jeg i ædru tilstand indleder romantiske
eventyr, jeg har for travlt med at diskutere til at lægge mærke til at
jeg bliver forsøgt scoret.

Fra : John Sahl

Dato : 06-01-03 01:24

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:
> Sandsynligvis, det er sjældent at jeg i ædru tilstand indleder
> romantiske eventyr, jeg har for travlt med at diskutere til at lægge
> mærke til at jeg bliver forsøgt scoret.

Hvis det er det tilfælde jeg kender til, så _ved_ jeg at du
var fuld

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 05-01-03 21:01

"Per" <per@hotmail.com> wrote in message
> E der nogen der har prøvet at få suttet pik af en pige der var piercet i
> tungen, og var det en bedre sutning med piercing.
> Per

Jeg har kun været sammen med 7 piger der var piercet i tungen, så det er
måske lidt for lidt til at danne en realitsisk sammenligning, men 6 af disse
7 piger har været over middel, og 1 af dem under middel til at sutte/slikke
pik..

Men da alle disse piger havde deres piercing/piercinger (2 af dem havde 2
piercinger i tungen) FØR jeg lærte dem at kende, kan jeg ikke sige hvor
meget forskel det gør..

Jeg er dog ved at få min nuværende BV overtalt til en piercing i tungen..
Hvis det lykkes, kan jeg jo sige hvor meget forskel det gør..

Fra : marialouise

Dato : 07-01-03 22:46

Bare husk at en piercing i tungen tager ca. 6 uger om at hele - og i den
tid er der NUL kys og naturligvis slet ingen oralsex!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-01-03 22:57

marialouise wrote:
> Bare husk at en piercing i tungen tager ca. 6 uger om at hele - og i
> den tid er der NUL kys og naturligvis slet ingen oralsex!!

øhhh.... siger hvem???

så vidt jeg er informeret er en tungepiercing op til 6 mdr om at hele
igennem ( så man kan tage staven ud)
men tungekys og oralsex kan genoptages så snart man føler sig klar...... for
mig var det godt en uges tid ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 08-01-03 02:36

"marialouise" <marialouise.news@kandu.dk> wrote in message
> Bare husk at en piercing i tungen tager ca. 6 uger om at hele - og i den
> tid er der NUL kys og naturligvis slet ingen oralsex!!

Må jo nok indrømme at da min X-kæreste fik lavet sine to piercinger i tungen
havde vi temmelig svært ved at vente..

Inden 14 dage var tungen i fuld udnyttelse.. Men ja.. Ved god det ikke er
smart.. ;)

Fra : Arne Jensen

Dato : 10-01-03 14:45

>Inden 14 dage var tungen i fuld udnyttelse.. Men ja.. Ved god det ikke er
>smart.. ;)

Hvorfor egentligt ikke.. Man skal vel ikke sulte sig selv i seks uger
efter en piercing.. Selv om en hel del af de piger jeg har set med en
piercing i tungen ser ud som om de har gjort det;)

Ret beset kan man vel sige at sabina har ret, når hun skriver man kan
gøre hvad man vil når man føler sig klar til det.

Der er også dem der påstår der skal gå 5 uger efter at man har født
før sex kan genoptages.. Well da jeg blev far for godt et års tid
siden gik der en del længere tid end 5 uger inden vi havde gang i
sexlivet igen.. Kejsersnit og søvnløse nætter lægger en dæmper på de
fleste lyster..
En veninde og hendes mand fik af lægen efter 5 uger at vide at nu
skulle de jo snart til at tænke på at genoptage sexlivet.. De kiggede
på hinanden med et smil.. De havde været igang læænge:)

Det er nok meget individuelt.

Mht piercingen (hvor jeg ingen personlige erfaringer har) virker det
på mig ikke specielt logisk at man skal vente 6 uger med at kysse og
have evt. oralsex, når man dagen efter (samme dag?) kan fylde
grøntsager og kød ind til den.. Umiddelbart ville jeg da tro at disse
ting hænger noget bedre i end en tunge/pik/fisse:)

Venligst
Møffe

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-01-03 15:25

Arne Jensen wrote:

> Hvorfor egentligt ikke.. Man skal vel ikke sulte sig selv i seks uger
> efter en piercing.. Selv om en hel del af de piger jeg har set med en
> piercing i tungen ser ud som om de har gjort det;)

puuuuh gid det var så vel*GGG* hvis det eneste det krævedes for at tabe sig
var en piercing så kan jeg da ikke forstå at jeg sådan bare tager på*G*

> Ret beset kan man vel sige at sabina har ret, når hun skriver man kan
> gøre hvad man vil når man føler sig klar til det.

sæfølig kan man det*G*

> [...]
> siden gik der en del længere tid end 5 uger inden vi havde gang i
> sexlivet igen.. Kejsersnit og søvnløse nætter lægger en dæmper på de

der er der sku også så meget andet der gør ;)

> En veninde og hendes mand fik af lægen efter 5 uger at vide at nu
> skulle de jo snart til at tænke på at genoptage sexlivet.. De kiggede
> på hinanden med et smil.. De havde været igang læænge:)

hehe, efter min søns fødsel gik der kun 14 dage før jeg var aktiv igen.....
faktisk kun dagen efter jeg havde været ved lægen og få fjernet de sidste
genstridige sting i mellemkødet ;)

> Det er nok meget individuelt.

meget*G*

> [...]
> grøntsager og kød ind til den.. Umiddelbart ville jeg da tro at disse
> ting hænger noget bedre i end en tunge/pik/fisse:)

nu er det jo ikke alle der kan spise fast føde samme dag som de får
piercingen.... personligt startede jeg med "blød mad" i et par dage, og så
efter en uge var alt tilbage til helt fint igen...
min erfaring siger en uges tid ( lige knapt) og så med forsigtighed indtil
man har følelsen med den....
nogle jeg kender havde ikke normal tunge i en måned efter piercingen....

Fra : Anita

Dato : 10-01-03 15:45

"Sabina Hertzum" skrev

[Klip]
> nogle jeg kender havde ikke normal tunge i en måned efter piercingen....

Der er måske en sammenhæng?
Jeg kommer til at tænke på nogle jeg har mødt, der selv efter flere måneder
stadig taler lidt "underligt", altså man kan høre på deres tale, at de har
en dims i tungen, der hindrer de rigtige lyde.

Blot en tanke...

/Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-01-03 15:50

Anita wrote:
> [...]
> måneder stadig taler lidt "underligt", altså man kan høre på deres
> tale, at de har en dims i tungen, der hindrer de rigtige lyde.

hende jeg kender der havde så alvorlige problemer, fik for det første hendes
lavet på en sex-messe og gjorde netop intet ved den det første halve
døgn.....
min lillesøster og jeg fik vores lavet samtidig (i vores lokale piercing
forretning) og ens for os begge var at det første vi gjorde efterfølgende
var at drikke en ISKOLD halvliters sodavand........ og så ellers passe på
med hvad vi puttede i munden det første døgns tid... hele tiden iskoldt.....
min søsters tunge hævede ret meget i bredden(ikke højden, de ramte en
blodåre i tungen på hende), min hævede ikke synderligt.....

jeg tror desværre mange bruger piercingen som et "opmærksomheds objekt" og
derfor er det jo attraktivt (tror de) når man bliver "opdaget"..... altså
når nogen kommenterer på det..... mange har derfor en tendens til at
vedblive den underlige lesben der opstår i starten......
ligesom mange også har det med at lege med den.....

indrømmet, jeg kan da stadig finde på at lege med min, men somregel foregår
det inden i munden, og det er de færreste der opdager at jeg i det hele
taget har den, når de møder mig første gang.....

Fra : Anita

Dato : 10-01-03 17:30

"Sabina Hertzum" skrev
[KLIP]
> [...]
> vedblive den underlige lesben der opstår i starten......
> ligesom mange også har det med at lege med den.....

Ja lige netop. Og så er det jo man tænker på hvorfor de har den - for deres
egen eller for andres skyld?

> [...]
> det inden i munden, og det er de færreste der opdager at jeg i det hele
> taget har den, når de møder mig første gang....

Og sådan synes jeg egentlig også det skal være. Det er selvf. helt op til
folk selv, hvordan og hvorledes. Men jeg synes det er irriterende at føre en
samtale med en lesbende piercing, der flyver rundt i ansigtet, for lige at
sætte det på spidsen

Venligst Anita

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-01-03 19:47

Anita wrote:

> Ja lige netop. Og så er det jo man tænker på hvorfor de har den - for
> deres egen eller for andres skyld?

Jeg spurgte en pige om det:

Claus: Hvad får du ud af at være tunge-piercet?

Pige: Fyrene er vilde med det. De siger, det kilder så dejligt.

Claus: Jamen - føler du ikke noget specielt ved det.

Pige: Næh!

Claus: Vil det sige, at det kun er fyrene, som får noget ud af det?

Pige: Nej - jeg får dem jo også ;v)

De herligste hilsner

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-01-03 22:18

Anita wrote:

> Ja lige netop. Og så er det jo man tænker på hvorfor de har den - for
> deres egen eller for andres skyld?

jeg tror desværre mange unge piger i dag får det fordi det er et
"statussymbol"..... ligesom et åbenlyst "jeg er fræk" symbol.....
og jeg tror da de fleste ikke rigtig tænker over hvad det er de får
lavet..... ligesom det er tilfældet med tatoveringer for nogle piger.....

> [...]
> at føre en samtale med en lesbende piercing, der flyver rundt i
> ansigtet, for lige at sætte det på spidsen

jeg giver dig helt ret*G*
jeg kan jo kun tale for mig selv, men for mig er min piercing et smykke på
lige fod med mine tatoveringer og mine øreringe og ringe.... det er ikke
noget jeg behøver at "flashe" for at få opmærksomhed, og i det daglige
tænker jeg ikke rigtig over at jeg i det hele taget har den mere( den er dog
også henved 3½ år gammel efterhånden*G*).....
for mig er det en del af min personlighed, og noget der symboliserer en del
af min "rejse" til den person jeg er i dag.....

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-01-03 01:08

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> stadig taler lidt "underligt", altså man kan høre på deres tale, at de har
> en dims i tungen, der hindrer de rigtige lyde.

Sjovt nok kunne man slet ikke høre det på min X-kæreste..

Hun fik lavet 2 stave på samme tid på hhv 20 og 16 mm.. Efter 6 måneder blev
de forkortet for 4. gang, og var nu nede på 9 og 7 mm, så der har vitterlige
været tale om en stor hævelse.. Men hvorfor var der så slet ingenting at
høre på hendes stemme??

/Henning

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-01-03 01:07

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> grøntsager og kød ind til den.. Umiddelbart ville jeg da tro at disse
> ting hænger noget bedre i end en tunge/pik/fisse:)

Da min X-kæreste fik lavet sine 2 tunge-piercinger fik hun faktisk at vide
det var 4 uger hvis hun havde skiftende partnere, og 2 uger hvis det var en
fast partner..
Dette skyldes at man vænner sig til hinandens bakterier, når det er en fast
partner..

Hvorfor man må spise ALT fra første dag man er piercet, ved jeg så heller
ikke..

Fra : marialouise

Dato : 07-01-03 22:47

Fra : Anita

Dato : 10-01-03 17:45

"*DrømmeFyren*" skrev

> Jeg er dog ved at få min nuværende BV overtalt til en piercing i tungen..
> Hvis det lykkes, kan jeg jo sige hvor meget forskel det gør..

Hmm... jeg undrede mig lidt over dette...

Det er da noget specielt noget at gå og overtale folk til. Det bør vel være
noget de gør af egen lyst og vilje, ikke for at glæde en bolleven, kæreste,
veninderne eller andre.

Venligst Anita

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-01-03 01:10

> [...]
være
> noget de gør af egen lyst og vilje, ikke for at glæde en bolleven,

Det har noget at gøre med at hun er en kylling.. Hun vil gerne men tør
ikke...