Hjul til barnevogn købes hvor ?
Fra : Peter

Dato : 05-01-03 11:47

Hej !

Nogen herinde, der ved hvor man kan købe hjul til barnevogn ?

Her tænker jeg bl.a. på andre steder end babyforretningerne, som har nogle
voldsomme priser. Har f.eks. Bilka, Harald Nyborg, m.m. ?

Men hvis du kender en babyforretning med ok priser, så foreslå også gerne.

mvh
Peter

Fra : Ghita

Dato : 05-01-03 13:06

I news:3e180d16$0$227$edfadb0f@dread15.news.tele.dk griflede Peter:
> [...]
> nogle voldsomme priser. Har f.eks. Bilka, Harald Nyborg, m.m. ?
>
> Men hvis du kender en babyforretning med ok priser, så foreslå også

Mht barnevognshju så tror jeg at de bestilles hjem fra forhandleren til
en fast pris.

--
God bagjul...
Ghita

---

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 05-01-03 15:56

"Peter" <worldofsport@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> voldsomme priser. Har f.eks. Bilka, Harald Nyborg, m.m. ?
>
> Men hvis du kender en babyforretning med ok priser, så foreslå også gerne.

Prøv i en kombineret cykel- og barnevognsforretning,
det gjorde jeg sidst, jeg manglede..........for ca. 20 år siden.........

Hvis du selv skal sætte dem på, skal de lægges i meget
varmt vand ca. ½ time, så de udvider sig, så er det ingenting
at sætte dem på. De trækker sig sammen igen, når de køler
af, og sidder godt og sikkert fast.

Mvh. Bodil.

Fra : Michael Frandsen

Dato : 07-01-03 00:30

prøv evt www.malle.dk det er en utroligt seriøs forretning med prisgaranti

"Bodil Grove Christensen" <grovebgcFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e184677$0$218$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : -=temka=-

Dato : 13-01-03 10:58

Man kan købe i Jalsøe

"Peter" <worldofsport@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> voldsomme priser. Har f.eks. Bilka, Harald Nyborg, m.m. ?
>
> Men hvis du kender en babyforretning med ok priser, så foreslå også gerne.

---