Newbie - Jeg bruger i øjeblikket Notepad
Fra : TM

Dato : 08-03-01 08:14

Win98SE - Notepad
Findes der en freeware editor til Html, der lige som notepad ikke skriver en
masse kode ind i mine dokumenter. men er lidt mere overskuelig med hensyn
til fejlfinding og overblik.

Med venlig hilsen
TM.

Fra : KASPER

Dato : 08-03-01 10:43

"TM" <thomas.madsen@adr.dk> wrote in message
> [...]
skriver en
> masse kode ind i mine dokumenter. men er lidt mere overskuelig med

Der er en række gode bud på editors på:
http://tucows.inet.tele.dk/htmltext95.html

--
KASPER

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 08-03-01 16:35

> [...]
en
> masse kode ind i mine dokumenter. men er lidt mere overskuelig med hensyn
Stone's WebWriter
www.stoneware.dk
Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]