Sikke noget møg..
Fra : Michael

Dato : 04-01-03 23:10

I dag frøs min 0,20 fireline til is og antog tykkelse som sejlgarn og lagde
sig elendigt på spolen... kastelængden blev halvveret og turen i den lokale
havn (korsør) sluttede med en knude på linen som følge deraf.. men 2 torsk
lige under målet blev det til på den halve time fiskeriet varede der var i
øvrigt os drivis på vandet.. =( frostvejr og fireline er altså ingen god
kombination min makker der var med havde nylonline på og havde ingen
problemer...

Fra : HB

Dato : 05-01-03 00:49

"Michael" <maestro@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øvrigt os drivis på vandet.. =( frostvejr og fireline er altså ingen god
> kombination min makker der var med havde nylonline på og havde ingen

Det er vist en ældre sandhed du der har været ude for. Jeg har aldrig selv
prøvet det, men jeg kunne forestille mig at brudstyrken på en fireline i
frostvejr ikke ligefrem bliver bedre. Som du selv siger så virker de to ting
bare ikke sammen.

Henrik

Fra : Henric

Dato : 05-01-03 15:25

Jag fiskar jämt i minusgrader med min fireline utan större problem. Man får
rensa ringarna från is då och då bara. Var senast ut idag mellan 10.00 och
13.00 och det var minusgrader. Men fireline-linan gav mig inga problem.
/H

Fra : Michael

Dato : 06-01-03 13:02

hmm .. Er det Berkley's fireline du bruger? jeg brugte fastspolehjul.. is i
øjerne på stangen var der ik de store problemer med og det var en ganske alm
spinnestang på knapt 10 fod med ret små øjer..