Et nyt dykkercenter er født
Fra : Broagerlands DykkerC~

Dato : 04-01-03 18:07

Hej venner
Godt nytår

Jeg vil da også lige gøre lidt reklame for mit nystartet dykkercenter.
Kom og besøg os på vores webside.

Med venlig hilsen

Broagerlands DykkerCenter

Jan H. Paulsen

Slotsvej 18, Iller

6310 Broager

Tlf. +45 74 44 91 52

E-mail : dykkercenter@iller.dk

www.iller.dk/dykkercenter.htm

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-01-03 16:21

"Broagerlands DykkerCenter" <DykkerCenter@iller.dk> wrote in message
> Kom og besøg os på vores webside.

1. Dette er ikke stedet til at gøre kommerciel reklame!

2. Den webside er jo hverken helt eller halv færdig...

3. Der uhyggeligt mange stavefejl, der er sågår nogle ord som er stavet
forskelligt rundt omkring på sitet.

4. Hvorfor udnytter I kun de midterse 45% af skærmbilledet? Er siden lavet
640*800?

Thore Jensen

Fra : Michael Lancaster

Dato : 06-01-03 16:43

Sikke noget vrøvl, der er ikke andet end skjult reklame for både det ene og
det andet her på sitet, mest for hjemmelavede ting men skidt send mig lige
et par hundrede så får du også et eksemplar af xxx osv.
Hvis ikke det var så vel at der var en der skrev at de havde startet et nyt
center så ville jeg føle mig fattigere på information. Lad os bare få den
slags åben reklame - men lad os slippe for de skjulte, og "vennetjenesterne
for en hund eller to.

Fra : Andersen

Dato : 06-01-03 18:12

Davs........

> [...]
> det andet her på sitet, mest for hjemmelavede ting men skidt send mig lige
> et par hundrede så får du også et eksemplar af xxx osv.

Vil du ikke godt lige henvise til hvor det skulle stå, det med det
hjemmelavede ting...?!
Er klar på at jeg selv fornyligt har ville hjælpe en/flere med en støbeform,
med der ud over synes jeg ikke lige at jeg har set noget.
Derudover, er dette vil et sted hvor man hjælper hinanden med det man
kan...eller er det blot mig der har misforstået det..?

> [...]
> center så ville jeg føle mig fattigere på information. Lad os bare få den
> slags åben reklame - men lad os slippe for de skjulte, og

Jeg forstår ikke hvad der er galt i at hjælpe andre, og det så er på jysk
eller en "vennetjeneste"......

Leif Andersen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 06-01-03 23:13

Michael Lancaster:

> Sikke noget vrøvl, der er ikke andet end skjult reklame for både
> det ene og det andet her på sitet,

Mener du nyhedsgruppen? Det er ikke et "site"/sted.

Indlægget er et kommercielt indlæg og derfor forbudt i henhold til
gruppens fundats.

--
Peter Fjelsten - DIR-DK
Vil du vide mere om DIR? Tjek <http://www.tekdyk.dk/4/>

Fra : Michael Hansen

Dato : 06-01-03 22:55

Hej Thore

Hvad er så din undskyldning for alle de stavefejl der er i dit indlæg?

Mvh. Michael

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-01-03 23:10

"Michael Hansen" <michaelmoch@hotmail.com> wrote in message
> Hej Thore
>
> Hvad er så din undskyldning for alle de stavefejl der er i dit indlæg?

Sådan en behøver jeg ikke, mit indlæg ikke er en forretning, som gerne
skulle virke så professionel at folk gider handle med mig...

Men er det så slemt med stavefejl i mit indlæg? Jeg synes i højere grad at
det er "sprogblomster" som præger det..... Det vil ærge min gamle dansklærer

Thore

Fra : S.Arnvig

Dato : 06-01-03 23:34

> Men er det så slemt med stavefejl i mit indlæg? Jeg synes i højere grad at
> det er "sprogblomster" som præger det..... Det vil ærge min gamle dansklærer

Det vil sikkert også ærgre ham (eller hende)

Søren Arnvig

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-01-03 18:30

Broagerlands DykkerCenter <DykkerCenter@iller.dk> wrote:
> Jeg vil da også lige gøre lidt reklame for mit nystartet dykkercenter.
> Kom og besøg os på vores webside.
Godt Nytår! Held og lykke med butikken.

vh Flemming Rubini