Aktive og brugte links i CSS
Fra : Niels Præstegaard

Dato : 04-01-03 01:39

Hej med jer

Jeg er rimelig jomfruelig udi at lave homepages, men er nu gået i krig med
CSS og har så lige et spørgsmål, som I kyndige folk med garanti vil grine af
samtidig med I svarer på

Hvis man laver alle font indstillinger i hvert html dokument, kan man
bestemme farve på aktive og brugte/ikke brugte links.

Hvordan gøres dette i CSS?

Kan kun bestemme farven på teksten, men vil også gerne kunne gøre noget ved
links istedet for standard blå/lilla/rød.

PFT

Niels Præstegaard

Fra : Brian Christensen

Dato : 04-01-03 01:57

Niels Præstegaard wrote:
> [...]
>
> Kan kun bestemme farven på teksten, men vil også gerne kunne gøre noget ved
> links istedet for standard blå/lilla/rød.

Hej Niels

Prøv at kigge her : http://www.html.dk/tutorials/css/lektion6.asp

mvh
Brian

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 04-01-03 22:20

> Prøv at kigge her : http://www.html.dk/tutorials/css/lektion6.asp

Jamen Brian for pokker - der er det jo!!!

Takker vældig mange gange og ønsker god we

/Niels