MS Windows
briani 27239
Hvad kan det være???
Fra : Arnold

Dato : 04-01-03 00:52

Når jeg forsøger at starte Nokia tool op, kommer der en fejlmelding om at
programmet MSComm32.OCX ikke kan starte. Programmet påstår endvidere, at min
version af MSComm32.OCX er udløbet.
OS består af WinXPpro og burde ingenlunde være udløbet.
Nogen der har et kvalificeret bud på, hvad fejlen skyldes???
Tak på forhånd...
__________________________________________________________________ Keld
ICQ#: 114694322 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Jens

Dato : 04-01-03 14:30

"Arnold" <kelds@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> OS består af WinXPpro og burde ingenlunde være udløbet.
> Nogen der har et kvalificeret bud på, hvad fejlen skyldes???

Har du fjernet noget spyware fra nokia ?

mvh Jens

Fra : Arnold

Dato : 05-01-03 00:15

Ved nærmere eftertanke, har jeg afinstalleret et andet program i stil med
det, men jeg kan desværre ikke komme i tanker om, hvad programmet hed.
Men jeg syntes det lader til at være en del af windows, sådan som den
fejlmelding lyder.
Så hvad er MSCOMM.ocx en del af?

Fra : Jens

Dato : 05-01-03 04:13

> [...]
> det, men jeg kan desværre ikke komme i tanker om, hvad programmet hed.
> Men jeg syntes det lader til at være en del af windows, sådan som den

Ingen anelse, hverken min w2k eller xp kender noget til MSCOMM.
Men umiddelbart vil jeg gætte på noget kommunikation, og det passer jo meget
godt ikke ?
(jeg har en qscomm men den er fra symantec)

mvh Jens

Fra : Arnold

Dato : 05-01-03 11:44

måske er det noget med irq portene der skal bruge mscomm.ocx til at åbne for
data