Beskæring af vindruer - Kan jeg nå det end~
Fra : Grønne

Dato : 04-01-03 00:32

Jeg er som sædvanlig lidt bagud med have arbejdet og her til aften kom jeg
tilfældigt til at tænke på mine vindruer, som jeg længe har tænkt på at
skulle ha klippet lidt ned.

Men man siger jo at det skal gøres inde jul og det er jo ligesom lidt for
sent. Skal jeg så lade dem stå og vente til næste år eller kan det nås
endnu ?

/Grønne

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 04-01-03 09:10

On Sat, 4 Jan 2003 00:32:03 +0100, "Grønne"
<anders(fjern)@spejderweb.dk> wrote:

>Jeg er som sædvanlig lidt bagud med have arbejdet og her til aften kom jeg

Hvem er ikke det?

> [...]
>
>Men man siger jo at det skal gøres inde jul og det er jo ligesom lidt for
>sent. Skal jeg så lade dem stå og vente til næste år eller kan det nås

10 dages forsinkelse gør ikke noget. Klip du bare.

http://www.gartneriet.dk
Lær af andres fejl
- du lever alligevel ikke længe nok til selv at prøve dem alle.