af og til
Fra : Ole Madsen

Dato : 07-03-01 22:47

Hej

Hvis man laver css forkert, kan det gøre at siderne ikke bliver viist?

http://www.danmarkforjesus.dk

Jeg har ikke nogen anelse om hvad der er galt

Ole

Fra : Lars Frandsen

Dato : 08-03-01 15:11

"Ole Madsen" <olemadsen@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.danmarkforjesus.dk
>
> Jeg har ikke nogen anelse om hvad der er galt

Hej Ole.

Jeg kan sagtens se forsiden her.
Er det en speciel side, du ikke kan se?
--
Mvh. / Sincerely
Lars Frandsen, Denmark

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-03-01 17:00

Netscape 4 klarer ikke inline styles og scriptede styles særlig godt
men her er problemet snarere de mange </body></html> tags. Der skal
kun være et sæt.

Fra : Mickey

Dato : 08-03-01 17:24

nu gider jeg ikke dig mere - lær at qoute rigtigt!

*plonk*

--
Mickey

Fra : Stefan Holm

Dato : 08-03-01 17:49

"Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> writes:

> nu gider jeg ikke dig mere - lær at qoute rigtigt!

Hørt!

> *plonk*

Med-*plonk*. Er der andre, der vil være med?

Fra : thomas V

Dato : 08-03-01 23:54

> nu gider jeg ikke dig mere - lær at qoute rigtigt!

> Hørt!

> *plonk*
>
> Med-*plonk*. Er der andre, der vil være med?

ja tak, men hvad betyder *PLONK*?
you know, jeg er ny her i gruppen..............

Fra : Mickey

Dato : 09-03-01 00:21

"thomas V" <tomvik@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ja tak, men hvad betyder *PLONK*?
> you know, jeg er ny her i gruppen..............

at personen ryger i killfilteret = hans indlæg bliver ikke hentet af
nyhedslæseren! (med andre ord, man ignorerer totalt personen da man
ikke får hans indlæg at se!)

--
Mickey

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-01 01:41

Thu, 08 Mar 2001 22:53:39 GMT, skrev thomas V <tomvik@hotmail.com>:

>ja tak, men hvad betyder *PLONK*?
>you know, jeg er ny her i gruppen..............

Lyden, der fremkommer når en person bliver smidt ned i det dybe sorte
hul.

Dvs. man sætter et killfilter på vedkommende, så man ikke ser indlæg
fra vedkommende.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-03-01 00:48

Dit tab.

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-03-01 01:34

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev

> Dit tab.

Hm, det er så spørgsmålet om det er et tab.

Jeg forstår godt dem der siger 'plonk'. Du har selv ligget i mit killfilter
gennem et års tid - og har nærmest betragtet det som en gevinst, ikke at
skulle se på din måde at svare på.

Du er åbenbart ikke blevet klogere med tiden - og jeg fatter ikke at du ikke
kan se et vink med en vognstang.

Du kunne sikkert blive en meget populær skribent i disse grupper, men du gør
virkelig ALT for at gøre det modsatte.

Hvorfor?

Færdselsloven siger at man skal holde ved rødt lys og køre over for grønt.
Hvis du er lige så modsat i trafikken som her på usenet, vil jeg nødig møde
dig i et vejkryds. Hvorfor følger du ikke bare de enkle spilleregler der er
på området?

Forstår du dem ikke?

I modsat fald kan jeg kun opfordre til at gøre det samme som Mickey.

Gør dog noget ved det, Jens Peter. Et gammelt ord siger jo: "Man har et
standpunkt til man tager et nyt". Når du skriver i disse grupper, og mange
andre, vil du vel gerne tages seriøst? Der kommer hele tiden nye til, som
pænt bliver vejledt om netiketten, og ser dine indlæg som dybt useriøse, når
du ikke kan overholde den. Jeg kan ikke rigtig se formålet med at bryde
"gældende lovgivning" på området - især ikke når du gang på gang får en
spand lort i hovedet - sådan oplever jeg det - hvordan oplever du det selv -
kan du ligefrem lide den offentlige kritik?

Jeg har undladt at sætte fut til netikettegruppen - den læser du jo
alligevel ikke

--
Allan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-03-01 14:50

Tja, hvis han aldrig har brug for et af mine svar kan det vel ikke
kaldes et tab.