Suzuki Dm50
Fra : Tobias Klint

Dato : 03-01-03 14:43

Hej
Hvad går jeg nå min bag bramser er fåsenfast hvad går jeg . Håber nogen kan
hjæloe mig

Med Venlige Hilsen
Tobias Klint
__________________________________________________________________ Tobias
H.. Klint Tobias.frip.dk ICQ#: 162025029 Current ICQ status: + More ways to
contact me

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 03-01-03 17:20

Tobias Klint wrote:

> Hej
> Hvad går jeg nå min bag bramser er fåsenfast hvad går jeg . Håber nogen
> kan hjæloe mig

Skal der stå: "Hvad gør jeg når min bagbremse er frosset fast?"

Ellers forstår jeg ikke en bjælde af hvad du har griflet ned.

Men hvis det er det, så smør den med noget WD40 eller lign.

--
Martin L. Johansen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-01-03 17:54

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Skal der stå: "Hvad gør jeg når min bagbremse er frosset fast?"

Pisser på den! :)

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 04-01-03 01:23

Michael Frederiksen wrote:

> Pisser på den! :)

Du har så bare et seriøst problem hvis du lige har pisset inden du tog
hjemmefra )

--
Martin L. Johansen

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 04-01-03 12:20

Martin L. Johansen wrote:
> Du har så bare et seriøst problem hvis du lige har pisset inden du tog
> hjemmefra )

Mon ikke man kan få en forbipasserende til det?
Eller en hun Hund? så kommer alle han hundene rendene og pisser der konstant
;)

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 04-01-03 16:30

Hans-Jacob Møgelmose wrote:

> Mon ikke man kan få en forbipasserende til det?

Det skader ikke at spørge.

> Eller en hun Hund? så kommer alle han hundene rendene og pisser der
> konstant ;)

LOL! :)

--
Martin L. Johansen

Fra : Duffi

Dato : 05-01-03 22:36

**ROFL**

Damn hvor er i onde... "pisser på den", "fatter ikke en bjælde"

men sjovt, ja, det var det...

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 05-01-03 23:40

Duffi wrote:

> **ROFL**
>
> Damn hvor er i onde... "pisser på den", "fatter ikke en bjælde"
>
> men sjovt, ja, det var det...

Hehe, hvad jeg finder mere "sjovt" er at forfatter til denne post ikke har
svaret endnu, så vi/jeg har egentlig ikke fået svar på noget endnu.

--
Martin L. Johansen