Faste cellebreder
Fra : Peter Bangsø

Dato : 03-01-03 13:50

Jeg ønsker at lave en tabel med faste cellebredder.

Den skal bestå af 3 rækker.

1. række = 1 celle
2. række = 3 celler
3. række = 7 celler

Cellerne er nogle gange tomme, nogle gange indeholder de et form
element.
Dette gør at de ændre bredde, hvad gør man?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 03-01-03 16:20

Peter Bangsø wrote:
> [...]
>
> Cellerne er nogle gange tomme, nogle gange indeholder de et form
> element.
> Dette gør at de ændre bredde, hvad gør man?

Laver en række med 7 felter i øverst (eller nederst), og lægger
gennemsigtige billeder i cellerne i den, som "spænder den ud". Taktikken
virker desværre bedst hvis du kan regne med at der ikke er mere plads
til rådighed for den samlede tabels bredde, end du bruger med de 7
gennemsigtige billeder.

Hvis du overhovedet ikke kan det må du tilpasse bredden af
formelementerne...

mvh

Jesper Brunholm