Irriterende web-menu
Fra : Bokaj

Dato : 03-01-03 11:23

Hej,
jeg bruger Redhat 8.0 med kde 3.0. Når jeg markerer en web-adresse fx. i
Mozilla, så fremkommer en menu i forbindelse med min taskbar, der giver
mig forskellige muligheder:
- Web-URL - actions
- Open with Konqueror
- Open with Mozilla
etc.

Menuen irriterer mig pænt meget, da man ikke kan indtaste en ny adresse,
før man har klikket den væk. Jeg ved desværre ikke helt, hvor den kommer
fra. Jeg tror muligvis den blev installeret i forbindelse med Mozilla 1.2
Er der nogen der kender til menuen? Og endnu bedre; ved hvordan man
fjerner den?

mvh.
Bokaj

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 03-01-03 12:22

Bokaj wrote:

> jeg bruger Redhat 8.0 med kde 3.0. Når jeg markerer en web-adresse fx.
> i Mozilla, så fremkommer en menu i forbindelse med min taskbar, der
> giver mig forskellige muligheder:

Hvis du bruger KDE som desktop så er det nok snarere Klipper som giver
dig problemer. Klik Klipper ikonet nede i "System tray" og fjern hakket
ved "Actions Enabled" i menuen som kommer frem.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Bokaj

Dato : 03-01-03 13:14

Thomas Overgaard wrote:
> Hvis du bruger KDE som desktop så er det nok snarere Klipper som giver
> dig problemer. Klik Klipper ikonet nede i "System tray" og fjern hakket
> ved "Actions Enabled" i menuen som kommer frem.

Ja, det var tilsyneladende problemet. Tak for hjælpen.